Hmm.Kyselyyn vastanneiden lehdet?

Eli vastasin kaksplussan sivuilla olleeseen kyselyyn josta piti saada näytelehti. Myös mieheni vastasi kyselyyn eikä hänenkään lehtensä ole vieläkään tullut.

Onko muut jo lehtensä saaneet ja missähän vika voi piillä :(
Harmittaa kun kovasti olisin halunnut uusimman kaksplussankin lukea mutta en viitsi ostaa kun sen pitäisi postista tipahtaa.
 
Eipä oo lehti meillekkään saapunut.
Itse ihmettelin asiaa jo varmaan kuukausi sitten. Taisi olla liian suuret lupaukset..
Olisipa mukavaa jos ylläpidolta saisi jotain kommenttia asiaan.. :saint:
 
Minulle tuli viime viikolla Seuran näytelehti.. Tosin kyselyyn vastatessani ilmoitin haluavani näytelehtenä Kaksplussan! En tosin voi tietää tuliko tuo Seura ihan muuten vaan enkä muista edes tuossa lehtilistassa?
 
auringonkukka-75
Minäkin vastasin siihen kyselyyn ja valitsin lahjalehdeksi Kaksplussan. Sitten soitti lehtimyyjä ja tarjosi Kaksplussaa tilattavaksi ja minä tilasin muistamatta ollenkaan sitä jo valitsemaani lahjalehteä. Soitin sitten Kaksplussan asiakaspalveluun ja kysyin, että voisiko sen lehtitilauksen aloittaa vasta sen jälkeen, kun lahjalehti on tullut... Arvatkaapa mitä sain vastaukseksi...? Koska olen tilannut lehden, niin minulle ei edes tulla lähettämään mitään lahjalehteä! |O

Että tällainen "palkkio" kyselyyn vastaamisesta. Arvatkaapa vastaanko enää uudestaan? Juu, en. Ei niin, että vastaaminen olisi ollut kovin hankalaa, mutta minusta tuo heidän periaatteensa oli melkoisen epärehellistä meininkiä |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Minäkin vastasin siihe, ja laitoin Kaksplussan.
Noh, eilen mulle tuli MeNaiset!!! |O |O
No tuskimpa yhtyneet kuvalehdet lähettää sanomamagazinesin lehtiä palkinnoksi siitä kyselystä. Oot saanut sen MeNaiset lehden ihan muuten vaan..
Aha :kieh: No sitten en oo saanu mitään :LOL: :LOL:
Mistähän tuo MeNaiset on sitte tullu :whistle: En kyllävarpilla moista lehteä oo ite tilannu... |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Minäkin vastasin siihe, ja laitoin Kaksplussan.
Noh, eilen mulle tuli MeNaiset!!! |O |O
No tuskimpa yhtyneet kuvalehdet lähettää sanomamagazinesin lehtiä palkinnoksi siitä kyselystä. Oot saanut sen MeNaiset lehden ihan muuten vaan..
Aha :kieh: No sitten en oo saanu mitään :LOL: :LOL:
Mistähän tuo MeNaiset on sitte tullu :whistle: En kyllävarpilla moista lehteä oo ite tilannu... |O

MeNaiset lehdessä on tällä hetkellä menossa kampanja, että saa tilattua näytenmeroita. Voihan olla että esim. joku sun ystävä sulle sen on tilannu.
 
Minäkin vastasin ja valitsin lahjalehdeksi Dekon. Ei ole vielä saapunut, mutta eipä vataamisesta ole vasta kuin kaksi viikkoa ja huomasin että sain saman kyselyn uudelleen näkyviin kun kävin kaksplussan sivuilla äitini koneella. Rekisteröi ilmeisesti siis ip- osoitteen kun ei toista kertaa omalla koneella kyselyä näkynyt. Eli olisikohan galluppi edelleen kesken ja lähettävät lehdet vasta kun koko kysely on tehty.
 

Yhteistyössä