Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ou nou:"hjelppiä munavaivoihin"...ehkä on päiväunien aika!B)
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Alkuperäinen kirjoittaja ou nou:"hjelppiä munavaivoihin"...ehkä on päiväunien aika!B)Mä luin ihan samalla tavalla. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Alkuperäinen kirjoittaja ou nou:"hjelppiä munavaivoihin"...ehkä on päiväunien aika!B)Mä luin ihan samalla tavalla. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:kyllä siinä saa munan kavereineen keittää ja voita pehmentää..
Mut tällee karkeesti arvioiden 15kipaletta munia ja 2kg arasvaa vois olla aika lähelle..
mä kans liityn teidän joukkoon :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Alkuperäinen kirjoittaja ou nou:"hjelppiä munavaivoihin"...ehkä on päiväunien aika!B)Mä luin ihan samalla tavalla. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:kyllä siinä saa munan kavereineen keittää ja voita pehmentää..
Mut tällee karkeesti arvioiden 15kipaletta munia ja 2kg arasvaa vois olla aika lähelle..
oho.. 2kg rasavaa.. Käykö esim keijusta?
Alkuperäinen kirjoittaja marru:En muuta osaa sanoa, kuin että laita siihen raejuustoa, saa jatkettua hyvin ja tulee kuohkeaa.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:kyllä siinä saa munan kavereineen keittää ja voita pehmentää..
oho.. 2kg rasavaa.. Käykö esim keijusta?
Aika vähän tulee mun mielestä. ajattele, että 80 ihmistä repii voita 15 munasta.