Mistä mä saan itselleni maastohousut? Ei väliä onko löysää vai tiukkaa mallia (mutta ei miesten, hukun niihin). Ihan peruskuosilla...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:nahkataivaasta tai funkyjunkista tai trendiksiltä tai stuntmanilta...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Mä tilasin Halensilta
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:nahkataivaasta tai funkyjunkista tai trendiksiltä tai stuntmanilta...![]()
Noi stuntmanin oli vähän tommosia.
Ja mä haluan tilata ne netistä. Kaipaan siis osoitetta :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Mä tilasin Halensilta
Mut onko ne sit semmosta ohkasta materiaalia...?
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Mä tilasin Halensilta
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Mä tilasin Halensilta
Sitä mäkin pelkäsin, mutta ei ne mitkään ihan plöröt ole. Aika tukevaa kangasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Mä tilasin Halensilta
Sitä mäkin pelkäsin, mutta ei ne mitkään ihan plöröt ole. Aika tukevaa kangasta.
Onne ohuemmat gon perus maastobyysat :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:xs / 34
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Nahkataivas on oikea mesta, kiitän vili!
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:xs / 34
No perkule. Mulla ois ollut ylimääräiset kaksi kertaa käytetyt mutta ne on suunnilleen s/36-kokoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Nahkataivas on oikea mesta, kiitän vili!
Juuh, siäl o hianoi...kalliimpia tosin gon esim trendiksillä, mutta matsku on paaaaaljon parempaa. Mimmosiin päädyit? Maastocamoihin, pinkkicamoihin vai citycamoihin?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Taitavat olla sun tarpeisiin vääränlaiset. Ne on sellaista hieman perusfarkkukangasta ohuempaa joustavaa materiaalia.