Millaiset hiukset nyt "muodissa"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiusapua kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiusapua kaipaava

Vieras
Pähkäilen millaiset hiukset itselleni leikkauttaisin. Nyt on pitkät, melko tasapitkät hiukset, otsatukkaa. Malli on joskus ollut hyvä, mutta nyt jo NIIN ylikasvanut, ettei enää voi sanoa mallia siinä olevankaan. Väri on nyt tummanruskea, mutta kaipaisin jotain piristystä niihin. Millaiset hiukset on nyt muodissa? Raitoja vai ei.. Ihan lyhyitä en halu.. Onko jotain hyviä sivuja mistä voisi malleja katsella?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niinhän se kai on.. mut mistä tietää että on hyvä kampaaja, kun aikaa varaa!? :)

Noo... mun taktiikkana oli alunperin kysellä suosituksia kavereilta. Siis katsoin, kenellä on minusta ollu aina kivoja juttuja hiuksissaan ja siltä kysyin, missä ja kenellä käy. Sit kävin sielä ja tykästyin. ...ei mikään ihan "pieni" parturi-kampaamo, jossa sisustuskin on 50-luvulta... Tai no itse vaan todennut, että kantsii katsoa myös sitä tekijää itseään. Jos näyttää aikaansa seuraavalta, se yleensä tietää, minkälainen sopii sulle, sun ikäiselle ja tähän aikakauteen (vrt. kampaaja, joka itsekin on jo ...hmm... ehkä hieman tätimäinen tms. Yleensä ne vaan ei niin enää tiedä uusista ideoista... :whistle: )

Ja sit kun menet, rohkeutta mukaan. Jos hirveästi itse rajoitat, et ei ainakaan sitä, sitä, sitä, sitä, sitä, sitä ja sitä, eihän sulle uskalleta hirveesti mitään ehdotellakaan. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja siili:
niin,jonkun 60v kampaajan mielestä kaikille sopii lyhyt tukka+eläkeläispermis.Kaikki kampaamot eivät seuraa muotia...

Joo kokemusta on. Menin kerran erääseen kampaamoon ja tämä vanhemmanpuoleinen nainen sanoi ensimmäisenä että jaaha susta yritetään kyllä tehdä vähän vanhemman näköistä. Ja koko ajan sanoi joka asiaan mistä juteltiin, että tietenkään et voi tietää kun olet niin nuori. Ikää oli 29v ja näytin kyllä kieltämättä 10v vanhemmalta sen reissun jälkeen. Vaikka jotain muodikasta olin mennyt hakemaan kun 30v synttärit tiedossa.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja siili:
niin,jonkun 60v kampaajan mielestä kaikille sopii lyhyt tukka+eläkeläispermis.Kaikki kampaamot eivät seuraa muotia...

Joo kokemusta on. Menin kerran erääseen kampaamoon ja tämä vanhemmanpuoleinen nainen sanoi ensimmäisenä että jaaha susta yritetään kyllä tehdä vähän vanhemman näköistä. Ja koko ajan sanoi joka asiaan mistä juteltiin, että tietenkään et voi tietää kun olet niin nuori. Ikää oli 29v ja näytin kyllä kieltämättä 10v vanhemmalta sen reissun jälkeen. Vaikka jotain muodikasta olin mennyt hakemaan kun 30v synttärit tiedossa.

Mut sit tuo ikäkään ei ole mikään tae, et osaa tehdä nuorekasta.
:) Sekin on kokeiltu... Siis tekijä oli itsekin vasta pikkasen päälle kolmenkymmenen, mut silti joo myönnettäköön: jymähtänyt hieman n. 10 vuoden takaiseen aikaan omassakin tyylissään. Ja teki mulle niiiiiiiiiiiiiiiiin mummotukan, et menin kotiin ja rustasin uusiks sen itse ja heti (siis onneks se leikkaus oli semmoinen, et sain sitä muokattua vain muotoilemalla eri tavalla). :xmas:

Mut siksipä vinkkaankin, et kantsii katsoa kokonaisuutta. Paikan sisustus, tekijän ulkonäkö, ikä jne. ;)

Itsellä kanssa vähän huonoja kokemuksia partureista, etenkin jos ei itsellä etukäteen ole ollut oikein toiveita hiusten suhteen.. Monta vuotta olen käynyt sukulaisellani, joka todellakin osaa asiansa, mutta hänen luokseen on niin kovin pitkä matka, etten jaksa nyt sinne asti tukan leikkuuseen lähteä, kun ei muuta asiaa sinne suuntaan ole. Tarvii mennä kylälle kyttäämään kivan näköisä kampauksia ja kysellä kenellä käyt tukkasi leikkaamassa :D

Itsellä kanssa vähän huonoja kokemuksia partureista, etenkin jos ei itsellä etukäteen ole ollut oikein toiveita hiusten suhteen.. Monta vuotta olen käynyt sukulaisellani, joka todellakin osaa asiansa, mutta hänen luokseen on niin kovin pitkä matka, etten jaksa nyt sinne asti tukan leikkuuseen lähteä, kun ei muuta asiaa sinne suuntaan ole. Tarvii mennä kylälle kyttäämään kivan näköisä kampauksia ja kysellä kenellä käyt tukkasi leikkaamassa :D

Yks konsti on tietty kysellä täältä palstaltakin, et ketä/mitä ihmiset täällä suosittelee siellä sun paikkakunnalla.. :whistle: ;)

No täältä tuskin kovin moni palstalainen on, tuppukylä mikä tuppukylä. Ajattelin lähteä isommalle paikkakunnallekin parturiin, täällä suurin osa kampaamoista tuntuu olevan jämähtänyt jollein viime vuosisadalle :)

No täältä tuskin kovin moni palstalainen on, tuppukylä mikä tuppukylä. Ajattelin lähteä isommalle paikkakunnallekin parturiin, täällä suurin osa kampaamoista tuntuu olevan jämähtänyt jollein viime vuosisadalle :)

No kysele, ketä siellä isommalla paikkakunnalla suositellaan. :D

Yhteistyössä