HJÄLP!! farmvillen koirasta asiaa :D

g
mulla kello pysyy ajassa, kerran vuorokauteen se täytyy ruokkia...

mut mulla jatkokysymys; voinko ruokkia koiran kerralla 14 kertaa vai onko pakko odottaa se 2 viikkoo ja ruokkia joka päivä?
 
yök
On kyllä älytön tuokin koira-idea. Siis pelkkä koira maksaa niin perkeleesti ja sitten sen ruokakin maksaa vitosen päivässä!! :eek: En muutenkaan tajua kun melkein jokainen FB:n peli vaatii kauheita summia rahaa- krediitit maksaa, pelien omat krediitit maksaa...huhheijaa. Mihinkään ei edisty jossei ole 50 kaveria/naapuria ja joko saa lahjoja koko ajan tai panosta itse satasia kuussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
On kyllä älytön tuokin koira-idea. Siis pelkkä koira maksaa niin perkeleesti ja sitten sen ruokakin maksaa vitosen päivässä!! :eek: En muutenkaan tajua kun melkein jokainen FB:n peli vaatii kauheita summia rahaa- krediitit maksaa, pelien omat krediitit maksaa...huhheijaa. Mihinkään ei edisty jossei ole 50 kaveria/naapuria ja joko saa lahjoja koko ajan tai panosta itse satasia kuussa.
lahjakshan sitä voi antaa :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Eikä mulla ole rahaa ostaa sitä :(
äkkiä viljeleen rypäleitä :D mulla on 3 miljoonaa, harmitti vaan ku ei saanu ostaa ku yhden koiran :snotty:
Mulla ei ole vielä rypäle mahdollisuuttakaan :D Oon alottelija vasta :)
http://www.emonage.net/farmvillage/ tosson hyvä sivu, kannattaa kattoo sieltä montako plänttiä sullon nii paljonko milläki tienaa. ja mahdollisimman paljon vaan maata, sit bonuksia kavereilta ja ribboneita täyteen. :)
 
hau
Minä taas aattelin että se kellonaika vähenee siinä eli kun ostin sen niin siinä oli 23.59 eli mulla olis vrk aikaa ruokkia. Nyt siinä lukee 22.46 eli 22 tuntia ja 46 minuuttia ruokinta-aikaan. Oon kai sitten väärässä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hau:
Minä taas aattelin että se kellonaika vähenee siinä eli kun ostin sen niin siinä oli 23.59 eli mulla olis vrk aikaa ruokkia. Nyt siinä lukee 22.46 eli 22 tuntia ja 46 minuuttia ruokinta-aikaan. Oon kai sitten väärässä?
Juuri meinasin samaa laittaa, näin minäkin sen ymmärsin :)

 
Farmaaja
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
nytte se aika on jo 17.39 :snotty: pöh, emmä kerkiä koko aikaa kyttään koska sillon nälkä. hitto.
Tarkoittaa että sun tarvii ruokkia koira uudelleen 17 tunnin 39 minuutin päästä. Koira ruokitaan siis kerran vuorokaudessa ja ruokinnan jälkeen alkaa juosta kello taaksepäin jotta tietäisit kuinka monta tuntia on vielä seuraavaan ruokintaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hau:
Minä taas aattelin että se kellonaika vähenee siinä eli kun ostin sen niin siinä oli 23.59 eli mulla olis vrk aikaa ruokkia. Nyt siinä lukee 22.46 eli 22 tuntia ja 46 minuuttia ruokinta-aikaan. Oon kai sitten väärässä?
okei :) kiitti, mä aattelin et se on kellonaika :D eipä mulla sit oo mitään hätää :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Eikä mulla ole rahaa ostaa sitä :(
äkkiä viljeleen rypäleitä :D mulla on 3 miljoonaa, harmitti vaan ku ei saanu ostaa ku yhden koiran :snotty:
mul on kaks koiraa :whistle:

ja se on käsittääkseni aivan sama millon sen ruuan annat, kuhan annan kerran vuorokaudessa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Eikä mulla ole rahaa ostaa sitä :(
äkkiä viljeleen rypäleitä :D mulla on 3 miljoonaa, harmitti vaan ku ei saanu ostaa ku yhden koiran :snotty:
mul on kaks koiraa :whistle:

ja se on käsittääkseni aivan sama millon sen ruuan annat, kuhan annan kerran vuorokaudessa.
:D ei oo ku ei se huoli sitä ruokaa |O
 
hau
Alkuperäinen kirjoittaja Katie84:
Alkuperäinen kirjoittaja hau:
Minä taas aattelin että se kellonaika vähenee siinä eli kun ostin sen niin siinä oli 23.59 eli mulla olis vrk aikaa ruokkia. Nyt siinä lukee 22.46 eli 22 tuntia ja 46 minuuttia ruokinta-aikaan. Oon kai sitten väärässä?
Juuri meinasin samaa laittaa, näin minäkin sen ymmärsin :)
Älysin sittenkin :). Ei huoli mullakaan ruokaa vielä. Mutta ei kai sitä tartte minuutilleen ruokkia? Kuka on aina koneella kattomassa millon koiraa pitää ruokkia?
 

Yhteistyössä