HIV testit

• Viestiketjun aloittaja "Huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Huolestunut";27136491]Joo, pelko vaa lisäänty kun luin HIVn ensioireista tottakai mulle tuli 3 viikon päästä altistuksesta kuume, nuha, nivelsäryt sekä suuhun haavoja. Tosin poikani oli samaan aikaan myös kuumeessa, joten toivottavasti oli vain normi flunssaa.. Mut kyl mie täst nyt opin, enää ikinä en harrasta yhen illan juttuja, se ei vaa oo tän pelon arvosta!![/QUOTE]

Myös muu sairaus oireelee noin. hivi ei tartu yskimällä.

"vieras"
[QUOTE="Huolestunut";27136529]Kävin jo testeissä terveyskeskuksessa, kun aikaa oli kulunut 3 kk ja kolme viikkoo.. Epäilys ei vaa meinaa helpottaa ku oon saanu lääkäreiltä niin paljo eri inffoo milloin se testi on luotettava 100%.[/QUOTE]

et voi harrastaa seksiä muiden kanssa ilman kondomia! Se on kuoleman tuottamus.

ja sinut laitetaan lääke kuurille.

"hippi"
http://www.ktl.fi/ttr/gen/rpt/hivikakotim.html

Suomessa se on muuten aika harvinainen. Ei todella harvinainen, mutta aika harvinainen. Reilusta sadasta vajaaseen kahteensataan tartuntaan vuodessa.

Todennäköisempää on esim. kuolla auto onnetomuudessa. Molempien riskiin voi itse vaikuttaa aika hyvin. Jos lukkiudut kotiin pelätessäsi autoja tai jos jää elämää elämättä pelätessä aidsia jää elämästä pois se, joka tekee elämästä elämisen arvoisen

"hippi"
[QUOTE="Huolestunut";27136575]Sain tuolloin testistä negatiivisen. Nyt vaa sitä mietin että voiko tuohon testin tulokseen jo luottaa, ja unohtaa koko asian..[/QUOTE]

Ei sitä unohtaa voi eikä edes kannata. Kannattaa miettiä sitä, mitä oppi ja sitä mikä asiassa oli se positiivinen ja hyvä puoli.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27136514]Herpes ei tee sinusta vammasta tai muuta vastaavaa.[/QUOTE]

Herpes voi viedä näön ja aiheuttaa aivokalvontulehduksen. HIVn yhteydessä herpes voi lisäksi aiheuttaa maksa- ja keuhkovaurioita.

"vieras"
[QUOTE="Huolestunut";27136575]Sain tuolloin testistä negatiivisen. Nyt vaa sitä mietin että voiko tuohon testin tulokseen jo luottaa, ja unohtaa koko asian..[/QUOTE]

koska joillakin vaan on se puolustus kyky sellanen että ei aina tartu kaikkiin vaikka toisiin tarttuu. Ihmisen puolustus kyky on ihmeellinen! sika fluu tarttu heikkoihin.... lapset ja vanhukset.

en kyllä otas riskiä. Se on vahän kuin pelais hivi potilaan kanssa venäläistä rulettia. Luoti on siellä piipussa mutta osuuko kohdille.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27136612]Herpes voi viedä näön ja aiheuttaa aivokalvontulehduksen. HIVn yhteydessä herpes voi lisäksi aiheuttaa maksa- ja keuhkovaurioita.[/QUOTE]

vesirokko! Bakteeri ja kuppa tekee noita ei herpes. Minun tietääkseni kaikki suomalaiset lapset on rokotettu vastaan rokkoja.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27136666]vesirokko! Bakteeri ja kuppa tekee noita ei herpes. Minun tietääkseni kaikki suomalaiset lapset on rokotettu vastaan rokkoja.[/QUOTE]

Sekä herpes simplex että herpes zoster virukset tarttuu silmään ja voi tuhota verkkokalvon. Herpes simplex ja enterovirukset aiheuttavat suurimman osan aivokalvontulehduksista (meningiitti).

Yhteistyössä