HIV-positiivinen mamu raiskasi teinitytön Lahdessa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos Astrid Thors&kump
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vai että 16 v tyttö on löytänyt tämän ketjun. Mielenkiintoista... Käytkö kaikki netin keskustelupalstat läpi ja nostat vanhoja ketjua "oikaistaksesi" väärät tiedot?

Onnea valitsemallasi uralla!

Alkuperäinen kirjoittaja Että silleen...;24913651:
Vai että 16 v tyttö on löytänyt tämän ketjun. Mielenkiintoista... Käytkö kaikki netin keskustelupalstat läpi ja nostat vanhoja ketjua "oikaistaksesi" väärät tiedot?

Onnea valitsemallasi uralla!

Häpeäisit!

[QUOTE="vieras";23101496]Raiskasi 2 lasta, hyväksikäytti viittä - ehdotonta vankeutta
Julkaistu: 19.01.2011 16:07
Kommentteja ()

Kahteen raiskaukseen ja viiteen viiteen lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön syyllistynyt mies on saanut tuomion Lapin käräjäoikeudessa.
Lapin käräjäoikeus tuomitsi kittiläläisen Pasi Petteri Hettulan kahden vuoden ja kolmen kuukauden ehdottomaan vankeusrangaistukseen.

29-vuotias Hettula syyllistyi kahteen raiskaukseen ja viiteen lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Lisäksi hänet tuomittiin pakottamisesta seksuaaliseen tekoon. Uhrit olivat tekohetkellä 13–15-vuotiaita.

Rikokset tapahtuivat vuosien 2009 ja 2010 aikana. Hettula oli yhteydessä uhreihinsa useasti internetissä ja tekstiviesteillä. Hän houkutteli uhrejaan muun muassa autonsa kyytiin lupaamalla hankkia heille alkoholia ja tupakkaa.

Hettula tuomittiin maksamaan asianomistajille korvauksia kivusta ja kärsimyksestä noin 14000 euroa.

Lapin käräjäoikeus päätti lisäksi, että Hettula menettää sotilasarvonsa.[/QUOTE]

Täällä päin pyörii ilmeisesti tuon sukulaisperhe miesmäisesti Fiat-merkkisellä matkailuautolla ja elvistelee pihalla olevansa "pedon sukua".

Ei taida äijänkäppyrä tietää, että ei kannattaisi Lapista asti tulla etelään retostelemaan tuollaisella sukutaustalla....

En tiedä miksi kommentoi kaikki kirjoituksia, mutta eräs kommentti pisti silmään sen verran pahasti että haluan oikaista asiat.
Olen siis se 16-vuotias Hiv-miehen raiskaama tyttö. Olin tulossa kaupasta kotiini ja kuin tyhjästä hän ilmestyi ja tarrasi kiinni. Ei, minulla ei ollut minihametta, tai paljastavia vaatteita. Minulla oli aivan tavalliset college housut, pusero ja takki.
Hänen takia olen joutunu käymää kohta vuoden verran terapiassa, suhteeni kariutui, elmäni kokonaisuudessaan meni pilalle. Olen tapahtuma hetkestä asti syönyt erilaisia unilääkkeitä ja masennus lääkkeitä, että saisin nukuttua omassa kodissani, mihin en kykene kunnolla vieläkään. Elin seuraavat 3kk kotona, poistumatta juuri mihinkään. Onneksi ystäväni hoiti kaupassa käymiset ja muut. Kouluni kärsi tapahtuneesta. Enkä valmistu sen vuoksi ajallani Päihde- ja mielenterveys hoitajaksi.
Tiedostan hänen kohta vapautuneen, jollei ole jo. Pelkään aivan kamalasti jo nyt. Joudun vaihtamaan asuin seutua, jollen koko kaupunkia.
En kirjoita tätä sen vuoksi, että hakisin jtn sääliä tai vastaavaa, vaan halua oikaista ja kertoa faktat, koska olen lukenut niin monelta sivulta todella solvaavaa tekstiä. Raiskaus ei ole koskaan uhrin vika.
Toivottavasti elämä nyt hymyilee!!

Yhteistyössä