hiustenvärjäys hanskat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sähläri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sähläri

Jäsen
18.06.2005
876
0
16
voinks mä noilla talousrukkasilla värjätä lettiäni?
mulla on monta väripurkkia mut ei yksiäkään hanskoja,tarvinnu ottaa hanskat kun toisesta on menny rikki...

vai saako irtohanskoja jostain,kun en taas viittis ostaa väripurkkia vaan sen takia et sais hanskat....

Ainakin Vapaa Valinnasta saa pikkupaketteja (oiskohan 10 paria) Niitä ohuita hanskoja. Samassa paikassa kuin noita paksumpiakin kumihanskoja. Mulla aina niitä kotona kun teen esim lihapullia niin tykkään pitää hanskoja.

Talostavarkaupoista saa "keittiöhanskoja" ostaa, ohuita vinyylihanskoja 10 kpl paketeissa. Apteekista voi ostaa vaikka "keinosiementäjän hanskoja", jotka tulevat olkapäähän saakka, n. 20 senttiä kpl. Ja keittiöhanskojasi et saa ikinä puhtaan näköisiksi värjäyksen jälkeen. Muovipussit käsiin, jos kiire on!

Mä oon ostanu niitä Sinin ohuita hanskoja (semmoinen läpinäkyvä muovipakkaus), jossa on useita hanskoja (kaikki erivärisiä) ja niiitä käyttäny. :) Hyvin ainakin ne toimii ja se pakkaus maksaa ihan tavan ruokakaupassa about 1,5 e- 2 e (en muista tarkkaan, mutta tuon kalliimpi ei ole).

Yhteistyössä