Hiustenlähtö!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua!!!

Vieras
Apua,
Olen niin niin peloissani ja stressaantunut!!! Minulla on tosi pitkät ja ainakin oli paksut hiukset, nyt huomaan että suihkun jälkeen hiuksia lähti ensin n. 130kpl (laskin ne!!!) kun harjasin vielä kuivana lähti silmämääräisesti melkein saman verran!!! Olen alkanut pesemään hiukset n. Joka kolmas päivä, minulla on luonnonkiharat joten en harjaa hiuksia kunnolla kuin aamulla, muuten vaan 'asettelen' kiharoiden paikkoja.
Hiuksia ei muuten tipu kuin muutamia esim vaatteissa, mutta suihkun jälkeen voin pyöritellä pieniä palloja lähteneistä hiuksista! Onko normaalia?! En ole aiemmin kiinnittänyt niin huomiota siihen paljonko hiuksia lähtee, mutta onha niitä aina lähtenyt, en ole vaan varma onko näin paljon.. Auttakaa :(

Eli pesän shampoolla, annan kuivua itsekseen, niin ja tietenkin käytän hoitoainetta. Värjään kampaajalla, tummat hiukset. Ennen suoristin kamalalla vaivalla luonnonkiharat, nyt annan niiden olla luonnontilassa. Aamuisin laitan lakkaa jonkin verran etteivät sojota. En harjaa kunnolla auki kuin kerran päivässä, näin kiharat saavat olla pötköinä, niinkuin rastat, mutta siis kiharat ;)

mitä jos tekisit jotain hyödyllisempää? Pelasta vaikka joku saimaannorppa?

Hiukset ohenee kun akka vanhenee. Mitään sille ei voi, joten keksi parempaa tekemistä. Samoin niitä ryppyjä tulee ja _partahaivenia_. Live with it.

Lue vaikka joku artikkeli Ukrainan tai Syyrian tämänhetkisestä tilanteesta ja mieti kannattaako sun olla PELOISSASI ja STRESSAANTUNUT 130 hiuksen takia.

^oot muuten helvetin idiootti katkera kusipää, sulla ei varmaan oo ollut itselläs koskaan paksuja ja kauniita hiuksia niin vituttaa sitten jos muilla on. Ihan vaan kato sen takia mietin tätä hiusten lähtöä että onko normaalia kun se voi olla merkki jopa syövästä. Et varmaan ajatellut?!

Oletko synnyttänyt? Raskaus kun pitää hiukset päässä turhankin hyvin, niin että raskauden (tai imetyksen) jälkeen kaikko vuoden hiukset jotka olisi pitänyt jo tippua, lähtevät nopeasti. Itselläni nyt sänki ohimoilla, tosi kiva.

Kai jokin muukin syy voi tehdä saman. Oletko aloittanut jonkun hormoniehkäisyn tai onko jokin muu muuttunut? Lääkitys?

Onkos sulla ollut stressiä? Itselläni lähtee stressin takia mielettömät määrät hiuksia. Sanotan, että vaikuttaa vasta puolen vuoden päästä stressistä, mutta kyllä mulla lähtee heti. Tai onko sulla jotain tunnetta päänahassa? Jos sulla on jokin häiriö siellä? Yritä hieroa päänahkaa. Tai jos sulla vaan on joku hetkellinen hiustenlähtöaika. älä ainakaan stressiä ota, sitten ei ole yhtään karvaa päässä.

Yhteistyössä