Hiusten värjäys kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja värjääjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

värjääjä

Vieras
Kävin pari päivää sitten kampaajalla, mutta en ole tyytyväinen värjäystulokseen. Ajattelin värjätä ne nyt uudelleen kotona, mutta mietin haittaako että viime värjäyksestä on niin vähän aikaa vai pitäisikö odottaa vielä. Värinä on garnier olian 9.0 väri, onko kellään kokemuksia, esim. minkä sävyinen se on ja onko todella vaalea?

Minulla ei kyseinen väri "tarttunut" kotivaalennuksen jälkeen, ei varmaan riitä jos haluat vaalentaa tummemmasta. Minä en edes yrittänyt vaalentaa, vaan halusin hieman tummemmaksi ja keltaisuutta pois.
Hiuksissa ei rehellisesti sanoen näkynyt mitään eroa.

Lorealilla sain sitten tuloksen halutuksi.

Mutta riippuu niin paljon hiustyypistä ja värjäyshistoriasta:)

Lorealin creme 8.0 taittoi hiuksista keltaisuuden pois ja hiukset ovat silti vaaleat olematta liian tummat. Mutta kokeilemallahan se selviää:) Olia ei ainakaan oman kokemuksen mukaan kuluttanut hiusta kovasti, joten voihan se olla että saat sillä hiukset värjättyä:)

Alkuperäinen kirjoittaja täällämyös;28517891:
Lorealin creme 8.0 taittoi hiuksista keltaisuuden pois ja hiukset ovat silti vaaleat olematta liian tummat. Mutta kokeilemallahan se selviää:) Olia ei ainakaan oman kokemuksen mukaan kuluttanut hiusta kovasti, joten voihan se olla että saat sillä hiukset värjättyä:)

ok, kiitos :)

Alkuperäinen kirjoittaja täällämyös;28517792:
Minulla ei kyseinen väri "tarttunut" kotivaalennuksen jälkeen, ei varmaan riitä jos haluat vaalentaa tummemmasta. Minä en edes yrittänyt vaalentaa, vaan halusin hieman tummemmaksi ja keltaisuutta pois.
Hiuksissa ei rehellisesti sanoen näkynyt mitään eroa.

Lorealilla sain sitten tuloksen halutuksi.

Mutta riippuu niin paljon hiustyypistä ja värjäyshistoriasta:)

Mulla kävi tismalleen samoin!

Laitoin yhden värinpoiston kotona, halusin tummanruskeat hiukset vaaleammiksi ja värinpoisto tehosikin tosi hyvin.

Laitoin päälle Olian sävyä kullanruskea 5.3 ja se ei tarttunut ollenkaan! :(

Yleensähän väreissä on niin että värinpoiston jälkeen se väri tarttuu helposti tummempana kuin oikeasti on, mutta tää ei tarttunut ollenkaan.

EN osta toiste, kun muut lorealin värit toimii niin hyvin.

Yhteistyössä