Hiusasiaa, jelppivvä.

Hölmölän-iita

Aktiivinen jäsen
30.04.2005
2 294
0
36
Antakaas vinkkejä millainen hiusmalli passais tähän kuontaloon...

Huomioikaa, kuontaloinen omistaa jumbokorvat, eli malli joka ei ainakaan toisi kovasti esille näitä "ihastuksia".

Hiusvärin aion pitää suht samanlaisena.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=hulabaluu&image_id=79401001

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Vitsi sä oot kaunis :o :o :p Mites ois sellanen ´Rihanna-polkka´? Sellanen mikä on niskasta lyhkäsempi kuin edestä niin ne pidemmät ´etuhiukset´tulis sit korvien eteen?

sellanen mulla on ollu, tykkäsin kyllä...mut haluisin jotain vähän muuta tällä kertaa :p

Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Vitsi sä oot kaunis :o :o :p Mites ois sellanen ´Rihanna-polkka´? Sellanen mikä on niskasta lyhkäsempi kuin edestä niin ne pidemmät ´etuhiukset´tulis sit korvien eteen?

sellanen mulla on ollu, tykkäsin kyllä...mut haluisin jotain vähän muuta tällä kertaa :p

No sulle sopis kyl sellanen ´revitty´poikatukkakin :p Mut se ei kyl korvia imartele,tosin tolla naamalla ei paljon korvat paina vaik vähä höräiskin :p Tai sit sellanen ku bb-anniinal.

Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:

No sulle sopis kyl sellanen ´revitty´poikatukkakin :p Mut se ei kyl korvia imartele,tosin tolla naamalla ei paljon korvat paina vaik vähä höräiskin :p Tai sit sellanen ku bb-anniinal.

Sillä anniinal on kyl magee tukka..
:wave: :p

Yhteistyössä