hiusAPUA!!! Millainen leikkaus kun on tosi ohuet kihartuvat hiukset? +muuta asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiimarinvihko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiimarinvihko"

Vieras
Eli suunnilleen läpi elämäni olen kulkenut 'hätäponnarissa', koska mä olen harvoin tyytyväinen hiuksiini. Lisäksi en oikein osaa laittaa niitä mitenkään. Joten tarvitsisin vinkkiä millain pyytäisin kampaajaa leikkaamaan kun hiukset on ohuet, kihartuvat enkä osaa laittaa niitä.. eli ne täytyis olla sellasessa mallissa, ettei niitä tarttis hirveesti laittaa. Nyt ne on vähän alle olkapäiden pitkät. Hirveesti ei sais pituuttakaan ottaa pois.. miehen toive ;)

Ja jos jollain on suositella hyvä kampaamo mieluiten Turussa, niin vinkkiä siitäkin otetaan vastaan :) (myös Naantalin ja Raision kampaamot kävis)

[QUOTE="tiimarinvihko";24337394]Kiitos vinkistä. Mahtaakohan sopia kihartuvaan tukkaan, joka taipuu minne sattuu?[/QUOTE]

Siitä en osaa sanoa mitään että kuinka malli käyttäytyy kihartuvan hiuksen kanssa. Mutta eikös nyt ole vaikka millaisia kampauksia jossa hiussortuvia on taivuteltu sinne ja tänne, että siinä mielessä ne olis jo valmiiksi ilman laittamista....

Kampaaja tietää varmaan parhaiten.

Ootko koskaan kokeillut laittaa vaan lakkaa niihin hiuksiin, niin, että pöyhit ensin ja sitten lakkaat vaan päältä? Pitää kyllä olla semmoinen hyvä lakka, joka ei tee tahmeita hiuksista.

En ole vuosiin käyttänyt mitään tököttejä tässä päässä. Enkä tehnyt mitään näille, koska en siis osaa. (enkä ole viitsinyt opetella :p)

Pituudesta on toki pakko ottaa vähän pois.. mutta ei mitään poikatukkaa kuiteskaan. Sitäpaitsi nää taipusat hiukset menee ihan mummomallisiksi lyhyessä, koska en osaa laittaa niitä :D

Yhteistyössä