Hiukset takkuuntuu! Apuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkuperäinen

Vieras
Minulla on pitkät hiukset, yltävät 10cm lapaluiden alapuolelle. Nyt tänä talvena hiukset on ruvennut menemään takkuun jos niitä pitää auki. mistä tämä johtuu? onko minulla vääränlainen shampoo tai hoitoaine? shampoo on vichy dercos ja hoitoaineena ollut jo pitkään system 4 hydro care. ostin tehohoidon (goldwell purerepair) jos se vähentäisi takkuuntumista mutta sillä tulee vain sähköiset hiukset.

Kampaajalla kävin ja se ei osannut sanoa syytä mistä johtuu, hiukset kuulemma ihan hyvä kuntoiset.

kokeile sellaista hoitoainetta joka suihkutetaan ja jätetään hiuksiin, kampaajalta ja marketeista saa ainakin jotain. Tai älä huuhtele hoitoainetta kokonaan pois, jätä sitä hiuksiin

Kampaamosta jotain latvasuojaa? Kosteuttavaa suihketta?

Älä osta Bonacurea, pitäisi kosteuttaa hiuksia mutta itselläni teki vain aiempaakin enemmän sähköiseksi.

Leikkaa kaksihaaraiset pois... Hankala niitä on kokonaan leikata mutta saa ainakin vähemmäksi. Itellä ainaki auttoi. Voit vaikka youtubessa kirjottaa slit ends tai vastaavaa niin näkee että miten leikellään. Meet parturiin niin se vetää sulle polkkatukan..

[QUOTE="vieras";27958180]Tangle Teezer on aika hyvä selvittämään takkuja.[/QUOTE]

Joo, mä rakastuin tähän heti ensi kokeilemalta. Ulkonäöltäänhän se kyllä muistuttaa enemmän jotain hevoseen käytettävää harjaa...:D

Ja vielä sellanen juttu, että oma kampaajani kehoitti mua talvisin käyttämään laineikkaille/kiharille hiuksille tehtyjä tuotteita, koska ovat hoitavampia kuin muut. Mulla on käytössä Bonacuren Curl Bounce -tuotteet ja ainakin itse olen tykännyt.

Lämmitä rkl hunajaa n 15 sek mikrossa, laita rkl oliiviöljyä ja levitä kosteisiin hiuksiin. Anna vaikuttaa tunti, shampoota pois ja laita hoitoainetta 10 -60 min ja huuhtele. Tadaa, sähköisyys on mennyttä.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree