hiukset lähtee..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippä vm-77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äippä vm-77

Vieras

Kärsiikö kukaan muu hiusten lähdöstä? Mulla lähtee tukoittain hiuksia.. Johtuu kuulemma hormoneista :'( Synnytin reilut puoli vuotta sitten.. Mikä auttais/vähentäis tukan karkailua?

Täällä ihan sama ongelma!Ja synnytyksestä reilu 6kk aikaa :wave: Ja tosiaan,hiuksia lähtee ihan mielettömästi :ashamed: Niitä on joka paikassa ja koko ajan pitäis huushollia imuroidakkin ettei ne leviäis joka paikkaan....Mulla oli ennen tuuheet hiukset,mut nyt oikein tunnen kuinka ne on ohentuneet :'( Kysyin samaa asiaa neuvolasta ja kuuluu ilmeisesti asiaan,vaikkei kiva juttu olekkaan.... En kans yhtään tiedä mitä näille vois tehdä,ei vissiin mitään... :(

Se on ihan normaalia. Kampaajakin sanoi mulle että älä säikähdä kun jossain vaiheessa hiuksia alkaa sitten lähtemään, eikä siihen voi vaikuttaa itse mitenkään. Hormoonit hormoonit.. itselläni ohut tukka oheni entisestään n.3kk päästä imetyksen lopetuksesta. Tuntui että niitä lähti aina vaan ja menikin joku aika että loppui. Kasvamalla takaisin ne sitten palautuu normaaliksi, yleensä. Miehen siskolla kiva pälvikalju, jäänyt juuri samasta jutusta. Mutta mulla ainakin kasvoi takaisin. Että sellasta =)

Yhteistyössä