Hiukset lähtee päästä... voiko e-pillereiden lopetus vaikuttaa asiaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Lopetin pillerit siis noin 6 kk sitten ja aloitin samantien Terolutit kierron säännöllistämiseksi.

Nyt tuntuu että hiukset on ohentuneet tosi paljon, siis ponnari on puolet entisestään ja kampaajanikin sanoi että hiuksia lähtee paljon. Voiko tällaiset hormonimuutokset vaikuttaa asiaan?

Kilpirauhaskokeet katsottu muutama kuukausi sitten ja ne ok.

Menen kyllä lääkäriinkin tästä parin vkon kuluttua, mutta osaisiko teistä joku jotain sanoa?

Kiitos.

Voi vaikuttaa, mutta just juttelin oman parturini kanssa asiasta. Mulla lähtee kanssa nyt tukka ja luulen, että imetyksen lopettamisella on asian kanssa tekemistä. Mutta parturi sanoi, että tämä vuodenaika on semmoinen, että vähän kaikilla lähtee jumalattomasti tukkaa.

Mitenkähän nopeasti tämän voisi olettaa tasoittuvan?

Tulee jo mieleen, että pitäisköhän aloittaa uudelleen pillerit, mutta kun se toinen lapsi siintää kuitenkin haaveissa..

Menenköhän turhaan tästä asiasta lääkäriin? Toisaalta onhan se sitten tutkittu

:( Voi että toi ois ahistavaa. Itte lopetin kans pillerit tuossa 2-3kk sitten. Kyllä se vaikuttaa hiuksiin. Itsellä tosin ihan päivastoin kuin sinulla. Ne rasvoittuvat ärsyttävän nopeasti, mutta eivät ole aikoihin olleet näin hyväkuntoiset.

Voi hittolainen :( No ei tässä auta kun toivoa että jäisi päähän vielä edes muutama haiven. Kun ei ne yleensäkään nyt mitkään kauhean paksut ole nuo mun hiukset olleet :(

Käyn siellä lääkärissäkin nyt kuitenkin varulta kun alkaa niin mieltä tämä häiritsemään... vaikka tuskimpa ne arvauskeskuksessa muuta tekee kun seurailee..?

Yhteistyössä