Hiukan typerästä asiasta stressiä nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli putsasin tuossa vatkainta, kun tein kermavaahtoa pannariin aiemmin illalla. Monet kerrat olen taas miettinyt, että pitäis putsata kostealla rätillä se vatkaime alapinta, kun siihen menee aina taikinaroiskeita.

Aloin sitte katsoa niitä vatkaimen koloja mihin ne itse vatkaimen laitetaan ja huomasin, että niissä on jotain semmosita vaaleaa "tuhjua". Semmoista hiukan hippumaista, ehkä kuin sokeria muttei ihan. Lähti pyyhkimällä.

Pähkäilin kuitenkin mielessäni jo, että voiko tuollaista jotain lentää siihen mitä vatkaan, esim kermavaahtoon ja saada siitä jonkun pöpön. Vaikka listerian?

Vai pohtiiko joku muu tälläisiä?

Uusi vatkainki ois kiva, kun toi on joku sata vuotta vanha, mutta edelleen hyvä ja toimiva mutta siis tosiaan vanha. Mutta kun ei ois rahaa tommosiin ylimääräisiin nyt. :(

jos sulla on yleiskone niin älä vaan koskaan pura sitä yläosaa mis o vispilä kii heh ... sit vasta kauhistuuki... mun se yläosa piti sillasta kitinää ja isäntä purkas sen ja meinas rasvata.. sinne oli jostai koloista menny kaikkee pikku töhnää eli vissii jauhoo ja rasvaa ym... siellä oli niissä töhnä kasoissa hometta .... yök tiiä sit kui kauan oli ollu hometta..

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
jos sulla on yleiskone niin älä vaan koskaan pura sitä yläosaa mis o vispilä kii heh ... sit vasta kauhistuuki... mun se yläosa piti sillasta kitinää ja isäntä purkas sen ja meinas rasvata.. sinne oli jostai koloista menny kaikkee pikku töhnää eli vissii jauhoo ja rasvaa ym... siellä oli niissä töhnä kasoissa hometta .... yök tiiä sit kui kauan oli ollu hometta..

Ok kiitos. NIin ällöltä kuin ehkä tuntuukin niin helpotti silti. :D

Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:
Ei nuo niin kalliita ollu,itekkin vasta ostin uuden OBH Nordigan vatkaimen ja maksoi muistaakseni 35 euroa...oletin,et ois ollu kalliimpia... Ja on muuten tosi tehokas :D

riippuu mitä vatkaimelta haluu... jos haluu halvan ni halvan saa... voi se olla tehokas vähän aikaa nut eiköhän sen tarttis kestää kauemmin ku takuu ajan. mulla on vanha vatkain ja uudempi(ollu) uudempi menetti tehonsa ajan kanssa ja nyt se on kaapin peräällä ollu jo pari vuotta.. vanhemman otin takas käyttöön ja hyvä on... ainoo et sillä on kyl sit jo ikää likemmäs 20v.

Alkuperäinen kirjoittaja nii no:
Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:
Ei nuo niin kalliita ollu,itekkin vasta ostin uuden OBH Nordigan vatkaimen ja maksoi muistaakseni 35 euroa...oletin,et ois ollu kalliimpia... Ja on muuten tosi tehokas :D

riippuu mitä vatkaimelta haluu... jos haluu halvan ni halvan saa... voi se olla tehokas vähän aikaa nut eiköhän sen tarttis kestää kauemmin ku takuu ajan. mulla on vanha vatkain ja uudempi(ollu) uudempi menetti tehonsa ajan kanssa ja nyt se on kaapin peräällä ollu jo pari vuotta.. vanhemman otin takas käyttöön ja hyvä on... ainoo et sillä on kyl sit jo ikää likemmäs 20v.

No tehokas ainakin on toi vanha ja hyvää siinä on se, että sen saa sellaiseen "pömpeliin" kiinni ja siihen on sopiva kulho eli esim. munasokerivaahto valmistuu siinä ilman, että tarvii itse roikkua vatkaimessa.

Uusimmat

Yhteistyössä