hitto tota ukkoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tuli tänne juopotteleen kaverikaa, että mua ottaa päähän!!!! väsyttää enkä saa nukuttua jos joku meluaa!!! oon raskaana vkolla 35!!! siis niin v.ituttaa ku piti tänne tuua kaveri jota oli muutossa auttamassa un ei sen kämppään voinut jäädä!!! kiusallaan tekee varmaan ku tietää et en tykkää nyt olotilani takia! isommat lapset isällä joten oisin saanut levätä vkonlopun ison mahan kans mut ei!!! tai onhan tässä aikaa vaikka koko vkonloppu nukkua mut ku piti mennä asioille muutenki vkonloppuna mut taitaa valvomisen takii jäädä väliin!! ei taija jaksaa lähtee ostoksille ku ei saa nukuttua! ja huomisesta tiedossa huono päivä,oksettaa ym ku ei saa nukkua!
tulee varmaan vauva uloski kohta ku niin raivostuttaa!!! V.ittu!!

Oli aikoinaan raskaana ollessa sama tilanne. Nyt jos uudestaan vielä joskus lasta odottaisin niin en tasan tarkkaan yhtäkään iltaa istuis missään nurkassa mahani kanssa yksin. En hyväksyis yhtään mitään vähempää kuin jokailtaista jalkahierontaa ja vatsansilittelyä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuli tänne juopotteleen kaverikaa, että mua ottaa päähän!!!! väsyttää enkä saa nukuttua jos joku meluaa!!! oon raskaana vkolla 35!!! siis niin v.ituttaa ku piti tänne tuua kaveri jota oli muutossa auttamassa un ei sen kämppään voinut jäädä!!! kiusallaan tekee varmaan ku tietää et en tykkää nyt olotilani takia! isommat lapset isällä joten oisin saanut levätä vkonlopun ison mahan kans mut ei!!! tai onhan tässä aikaa vaikka koko vkonloppu nukkua mut ku piti mennä asioille muutenki vkonloppuna mut taitaa valvomisen takii jäädä väliin!! ei taija jaksaa lähtee ostoksille ku ei saa nukuttua! ja huomisesta tiedossa huono päivä,oksettaa ym ku ei saa nukkua!

eipä ole sinulla asiat hyvin..
pidä ukkos komennuksessa, ja aja juopottelukaveri pihalle,
kait sinullakin sentään sananvaltaa asunnossas..
eikä ukollas yksin..
taidat jäädä toiseksi vaikka viikkoja jo noin paljon..

Niin.. Ja pitääkö ukkoa "pitää komennuksessa" eikö ukon pitäs ihan itsekin tajuta?

Alkuperäinen kirjoittaja taikatalvi-03:
Niin.. Ja pitääkö ukkoa "pitää komennuksessa" eikö ukon pitäs ihan itsekin tajuta?
Pitäisi, mutta jos sen äiti ei ole muistanut asiasta kertoa, kannattaa joko kiukutella anopille tai potkaista ukon juopotteleva kaveri ja/tai ukko mäkeen.

Rehellisesti sanottuna tämä palsta on junnun tulevaisuutta ajatellen ihan kullan arvoinen. Junnu on vasta 15 v, mutta mun pitää muistaa sitä opastaa, että kun vaimosi aikanaan on raskaana, niin silloin et pyydä kavereitasi kylään ilman vaimosi suostumusta ettekä ainakaan nauti alkoholia. Miten ihmeessä mä muistaisin nämä kaikki koukerot ilman palstaa?

:D

no nyt tajus sentään lähtee tuo ukko kotiinsa, kyllä mua niin suututtaa!!! noloa ku ihan happamana nyrpeenä olin mutta ihan sama jos ei ymmärrä niin ei ymmärrä! nyt nukkumaan!!

toki pitäisi tajuta, mutta ukolla jokin pielessä jos ei tajua että kumppani hänelle melkein viimeisillään raskaana, vaan ryyppy kaveri tärkeämpi..
luulis että raskaana oleva kumppani tärkeämpi jo huilaamisen ja terveyden kannalta..
Arvaas mitä? Ihan hirveän moni mies ajattelee, että raskaus ei ole sairaus. Ei ne tajua, että tarttis sen enempää levätä kuin muidenkaan leveyssuunnassa kasvaneiden, kun ne eivät itse sitä raskautta koe. Jonkun pitää niille kertoa, että näin on kuules ukkokulta näkkileipä.

Näiden kohta kuuden vuoden ajan, mitä palstalla olen keikkunut, olen huomannut, että omalla pojallanikin on edessä kivinen ja katkera tie ennenkuin kykenee kristallipallostaan näkemään asioita, joita hänen tuleva vaimonsa odottaa hänen ymmärtävän vain siksi, että se on meille naisille sanomattakin selvää. Ja ihan mielenkiinnolla aikanaan seuraan, miten tuo jätkä siitä suosta selviää

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

eipä ole sinulla asiat hyvin..
pidä ukkos komennuksessa, ja aja juopottelukaveri pihalle,
kait sinullakin sentään sananvaltaa asunnossas..
eikä ukollas yksin..
taidat jäädä toiseksi vaikka viikkoja jo noin paljon..

toki pitäisi tajuta, mutta ukolla jokin pielessä jos ei tajua että kumppani hänelle melkein viimeisillään raskaana, vaan ryyppy kaveri tärkeämpi..
luulis että raskaana oleva kumppani tärkeämpi jo huilaamisen ja terveyden kannalta..

No niinhän se menee, että mikä monelle naiselle/äidille on ilmiselvä asia- monelle miehelle täysi yllätys! Vaikka ärsyttää toisaalta, että eikö se nyt s-aatana oma syntyvä lapsi ole se tärkein asia kalenterissa, niin toisaalta muistuttamisella ja holhoamisellakin saa paljon aikaan. Se nyt vain on se karvas totuus, että miehet ovat vähän hitaampia hokaamaan tällaisia juttuja, etenkin jos kyseessä on ensimmäinen lapsi..

Kummasti se minun miehenikin on nykyään osoittanut halunsa kasvatusvastuun jakamiseen ja innostuksensa lapseensa. :D

Se nyt vain on se karvas totuus, että miehet ovat vähän hitaampia hokaamaan tällaisia juttuja, etenkin jos kyseessä on ensimmäinen lapsi..
Aivan. Eikä siinä ole mun mielestäni edes mitään kummallista tai paheksuttavaa. Kuis moni teistä naisista tiedostaa miehenne eturauhassyövän? Lasta ei tietysti voi verrata syöpään, mutta ei mies sitä lasta TUNNE niinkuin nainen tuntee ja monelle miehelle se lapsi on todellinen juttu vasta sitten, kun se lapsi on syntynyt. Monelle naiselle ukon eturauhassyöpä on todellinen juttu vasta sitten, kun ukon potenssi on reippaasti pakkasen puolella. Ei kukaan osaa tuntea sitä, mitä toisen elimistössä tapahtuu, joten suu auki ja ääntä peliin...ajatustenlukijoita meistä ihmisistä on vain aniharva
:)

Yhteistyössä