Hitto noita "ohuenohuita" leikkeleitä!

• Viestiketjun aloittaja Christina
  • Ensimmäinen viesti
Christina
Jää kyllä meillä tästälähin kauppaan. Ovat niin ohuita etteihän ne edes maistu miltään, pitää laittaa monta päällekkäin jos tahtoo makua leipään. Ja eihän nuo pirut meinaa edes millään irrota toisistaan!

Pulmat ne on mullakin, mutta ajattelin vaan ilmottaa että mulla menee leikkeleiden kans hermot :D

Alkuperäinen kirjoittaja Väpyskä:
Musta ne ovat niin parhaita, mutta mies ei tykkää. Valittaa kun pitää monta laittaa, ennen kuin maistuu miltään
Meillä sama juttu ja siksipä niit on meille turha ostaakaan kun mies hotkis koko paketin niin etten mä ehtis saada siit mitään.

No mut nehän on paras keksintö sitten juustohöylän! B) Yks riittää ihan hyvin leivän päälle, taviskinkut on ihan ällöttävän paksuja. Ja tavallisia kinkkuja on vaan vähän paketissa, niin paketti loppuu hetkessä, ohuenohuista riittää pitemmälle samasta grammamäärästä.

Mä kyl haluun juustonikin ohuen ohuina viipaleina, niin se maistuu parhaimmalta. Ja jos laitan omasta mielestä sopivasti sokeria, muiden mielestä se on liian vähän.

Mä tykkään niistä, ei niin lihaisia kuin tavalliset paksut leikkeleet. Mut ne on pakattu tosi huonosti, ihan ihme säkkärässä. Ehtii aamukahvit jäähtyä sillä välin kun selvittelee niitä irti toisistaan.

Yhteistyössä