HITTO, murinaa ja marinaa taas... ei jaksaisi vaan aina...

  • Viestiketjun aloittaja lapin eukko
  • Ensimmäinen viesti
lapin eukko
olen taas yksinkertainen miehen mielestä mm...
Olen höpöttänyt viikkokausia asiasta, minkä haluan tiettynä pvänä tehdä ja asia ollut ok, nyt kun päivä on se, en pääse kun töissä kiireitä, eikä mä ennen ole tollaset ees kiinnostunut...
Asiat menee aina niin ku mies haluaa ja minä myötäilen "yksinkertaisena". Olen kotona lasten kans ja kun haluan vapaata, se on pakenemista kotoa, siis miehen mukaan esim.kauppareissulle... lisäkoulutus ei ole hyvä as. kun onhan tässä maassaa jo muutenkin tarpeeksi koulutettua naisväestöä... EI VAAN AINA JAKSAIS...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Siis miehes HALUAA että sä oot jotenkin yksinkertanen? No oletko sä? Näytä sille joku asia, missä olet sitä paljon välkympi.
haukkuu yksinkertaiseksi aina riidassa... ja en voi olla välkympi ku hän on aina oikeessa joka as...
 
Äh, ompas YKSINKERTAINEN mies sinulla. Hankkiudu koulutuksiin ja huolehdi omasta pärjäämisestäsi jos miehesi ei osaa sinua auttaa, auta itse itseäsi! Kyllä omaa elämää ja omaa puoltaan joutuu aina pitämään, ei naimisissa olo poista sitä tosiseikkaa, eli ei oikeesti edes ole muiden tehtävä nostaa sinua, itse on noustava. Ei kylläkään ole reilua haukkua vaikka olisikin riitaa, ja aviopuolisoiden tulisi kyllä antaa TUKEA. Tsemppiä ja kiukkua sinulle :hug:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Patjarikko:
Äh, ompas YKSINKERTAINEN mies sinulla. Hankkiudu koulutuksiin ja huolehdi omasta pärjäämisestäsi jos miehesi ei osaa sinua auttaa, auta itse itseäsi! Kyllä omaa elämää ja omaa puoltaan joutuu aina pitämään, ei naimisissa olo poista sitä tosiseikkaa, eli ei oikeesti edes ole muiden tehtävä nostaa sinua, itse on noustava. Ei kylläkään ole reilua haukkua vaikka olisikin riitaa, ja aviopuolisoiden tulisi kyllä antaa TUKEA. Tsemppiä ja kiukkua sinulle :hug:
kiitos sinulle. Jatkokoulutus kiinnostaa ja aion myös hakea vaikka sotahan siitä tulee...
 

Yhteistyössä