H
"hitto"
Vieras
ma-pe töissä päätyössään, kotiutuu 15.30. Sitten ajaa joka hemmetin viikonloppu taksia. Ei kotona häntä juuri viikonloppuisin näy! Näkee, että lapsi ikävöi isäänsä. Huutelee mihin isi meni, jos mies ei oo kotona. Katselee ikkunasta haikein katsein milloin isi tulee kotiin. Ja kolmantena työnä vpk. Hyvä työ, en tarkoita sillä. Mutta se nyt sattuu aika paljon olemaan meiltäkin pois. Päivystykset viikon verran ja siihen hälytykset. Tulee ja menee kuin itse haluaa. Lapsi itkee jatkuvasti kun isänsä lähtee. Nytkin vasta tuli töistä kotiin. Istui koneelle ja koko ajan lapsi huutaa "tule isi leikkimään minun kanssa". Isi vastaa, "hmm, kohta kohta". No, tulee tekstiviesti, mies lähtee hälytykseen ja lapsi jää itkemään perään. Ja kuka on se, joka sitä surua joutuu katsomaan!
Kamalan ikävää katsoa kun lapsi kärsii siitä että isi lähtee ja tulee ja samantien taas lähtee.
Kaiken paskan lisäks oon ite vielä lopuillaan raskaana ja todella kipeä aina kun päivät esikoisen kanssa touhuilee. Supistelee, selkää kovottaa. Pää on kipeä ja mitä vielä! Silti mies menee niinkuin haluaa. Ja tiedoksi niille, että tuo on VPK, ei ole siis velvoitettu lähtemään jos ei pääse. PÄivystysviikko on eri asia, nyt ei ole sitä. En vain enää jaksa. Kiitos ja anteeksi, että sain purkaa.
Kaiken paskan lisäks oon ite vielä lopuillaan raskaana ja todella kipeä aina kun päivät esikoisen kanssa touhuilee. Supistelee, selkää kovottaa. Pää on kipeä ja mitä vielä! Silti mies menee niinkuin haluaa. Ja tiedoksi niille, että tuo on VPK, ei ole siis velvoitettu lähtemään jos ei pääse. PÄivystysviikko on eri asia, nyt ei ole sitä. En vain enää jaksa. Kiitos ja anteeksi, että sain purkaa.