Hitto miten säikähdin äsken (uusi tatuointi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Maanantaina tehty tatuointi ja äsken puhuin puhelimessa ja 3v tuli syliini ja äkkiarvaamatta tarrautui minua tuosta yläselästä juuri siitä tatuoinnin kohdalta. Pelästyin niin, että jos raapaisee siihen. Tatuointi on parantunut tosi hyvin eli siinä ei ole mitään rupea mitä saisi raapaistua irti, mutta säikähdin silti. En kuitenkaan nähnyt mitään erikoista joten taisi olla turha säikähdys mutta...

Jännä muuten, mutta toi tatuointikohta ei kutia ollenkaan mulla. Voiko se alkaa vielä vaikka on parantunut jo tosi hyvin?

Ei se välttämättä kutia, ei miullakaan tuo pienempi kutissut yhtään :) Parempi kun ei, se on ihan kamalaa kun tekee mieli raastinraudalla jyystää sitä tatskaa eikä voi yhtään edes rapsuttaa :D Onko siulla muuten kuvaa siitä?

[QUOTE="alkup";23441438]Kai nyt joku kommentoi kuvaa, kun rohkenin sen tänne laittaan. :) Olin sitä mieltä, että en laita kun tiedän, että täällä tulee niin paljon haukkuja.[/QUOTE]

Aina joku haukkuu, oli kuva mikä hyvänsä :D Miusta tuo on nätti ja siro, pidän siitä..

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23441452:
Ai se on noin pikkuinen :) Ei tuosta varmaan paljon rupea tulekkaan. Nätti, tykkään :) Tuos on miun uusin, ihan uunituoreena..

Aivan ihana toikin! Minä haluan seuraavaksi nilkkaan jotain nyt, kun pääsin innostumaan tästä. Tuo eka on nyt otettu mun kolmenkympin kriisin kunniaksi. :D Sattuiko toi kohta?

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23441460:
Aina joku haukkuu, oli kuva mikä hyvänsä :D Miusta tuo on nätti ja siro, pidän siitä..

Ilmanmuuta ja tällä palstalla nyt varsinkin. :D Itse olen erittäin tyytyväinen ja en ole ottanut tuota tatuointia tatuoinnin takia vaan ihan muista syistä. Sillä on itselleni hyvin suuri merkitys. Joku kaveri kysyikin, että oliko vaikea valita kuva ja sanoin, että ei ollut koska se kuva valitsi minut. :)

[QUOTE="alkup";23441465]Aivan ihana toikin! Minä haluan seuraavaksi nilkkaan jotain nyt, kun pääsin innostumaan tästä. Tuo eka on nyt otettu mun kolmenkympin kriisin kunniaksi. :D Sattuiko toi kohta?[/QUOTE]

Niihin tulee himo, pakko saada lisää :D Luun kohdalla tuntui aika inhottavalle ja loppuvaiheessa piti jo purra hammasta, en olis kovin pitkään sitä väritystä kestänyt enää. Mutta se on sen arvosta :)

[QUOTE="alkup";23441475]Ilmanmuuta ja tällä palstalla nyt varsinkin. :D Itse olen erittäin tyytyväinen ja en ole ottanut tuota tatuointia tatuoinnin takia vaan ihan muista syistä. Sillä on itselleni hyvin suuri merkitys. Joku kaveri kysyikin, että oliko vaikea valita kuva ja sanoin, että ei ollut koska se kuva valitsi minut. :)[/QUOTE]

Niin se pitää mennäkkin :) Miä sain sontaa niskaan koska tribaalikukkia on kuulemma kaikilla. Olkoot, miä olen sellasta halunnut 10 vuotta ja nyt sain sen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23441519:
Niin se pitää mennäkkin :) Miä sain sontaa niskaan koska tribaalikukkia on kuulemma kaikilla. Olkoot, miä olen sellasta halunnut 10 vuotta ja nyt sain sen :heart:

Ja mulle sanottiin täällä, että latinaa on kaikilla. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23441540:
Miulla ei ole, miulla on niskassa kiinaa, sitäkin on kaikilla :D

Aatella, että kaikilla on latinaa, kiinaa, tribaaleita ja kukkia ja kuitenkaan kellään tyylikkäällä ihmisellä ei ole tatuointia. :D

[QUOTE="alkup";23441553]Aatella, että kaikilla on latinaa, kiinaa, tribaaleita ja kukkia ja kuitenkaan kellään tyylikkäällä ihmisellä ei ole tatuointia. :D[/QUOTE]

Me tyylittömät juntit :D Mikä kuva siulla on seuraavana suunnitteilla?

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23441592:
Me tyylittömät juntit :D Mikä kuva siulla on seuraavana suunnitteilla?

Haluan nilkkaan jotain missä olisi sitten lasten nimistä myös etukirjaimet, mutta niin ettei mitään selkeitä kirjaimia. Mutta jonkinsortin kiemuraista punosta tms. En ole vielä miettinyt tarkkaan ja miehelle lupasin odottaa ainakin ensi vuoteen.

[QUOTE="alkup";23441623]Haluan nilkkaan jotain missä olisi sitten lasten nimistä myös etukirjaimet, mutta niin ettei mitään selkeitä kirjaimia. Mutta jonkinsortin kiemuraista punosta tms. En ole vielä miettinyt tarkkaan ja miehelle lupasin odottaa ainakin ensi vuoteen.[/QUOTE]

Miä tahtoisin kans pojan nimestä etukirjaimen, en tiedä yhtään miten ja minkälaisen. Pelkkä kirjainkin käy jos löytyy tyylikäs. Enkä tiedä mihin :D Selkään olis päässä valmiina kuva kunhan joku piirtää ja maksaa sen :whistle: Se olis melkein koko selän pituinen ja sivuttain olkapäästä toiseen ulottuva että lottovoittoa odotellessa :D

Yhteistyössä