Mulla on kans usein ajatuksia, että olispa kiva kun tietäis mitä oikeasti haluaisi tehdä ja missä vois olla erityisen hyvä. Sitten jokainen vuosi mitä tulee ikää lisää (oon 35), jotenkin lannistaa ja sitä sitten kituuttaa samassa toimistohommassa, koska siitä kuitenkin saa ihan hyvän palkan ja on aika turvallinen. Mistähän sen inspiraation saisi ja rohkeuden, vaikka oman yrityksen perustamiseen tms. Asuntolainan kanssa ei vaan oikein viitsi riskejä ottaa, kun säästötkin on minimaaliset. Huoh..
Mutta toivottavasti löydät sen sun juttus ja lähdet sitä tavoittelemaan!
Mulla ei sinäänsä oo mitään hävittävää kun olen työtön nyt muutenkin. Pakko ottaa askel jonkun opinnon suuntaan edes kun en enää pysty tekemään töitä mitä olen tähän asti tehnyt ja mistä olen pitänyt.. Työttömäksi kun en ajatellut jäädä ikuisuudeksi ja kaupan kassan tai siivoojankin homma saattais olla mun selälle liikaa, enkä kyllä niitä hommia muutenkaan olisi enää kiinnostunut tekemään. Sellanen "rankempi" siivous oli syy miksi aikoinaan pidin siitäkin hommasta, mutta selkä ei vaan lakkaa särkemästä..