hitto kun jännittää ja hävettää soittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
työssäoppimispaikkaan etten vielä tällä viikolla sinne pääse.. mahtaako ne huolia mua sinne enää ollenkaan kun koko ensimmäisen viikon olen pois. :(
Lapsi siis syynä.
Maanantaina oltiin vielä ymmärtäväisiä kun soitin... mutta onkohan enää sama juttu. Sieltä vastataan vasta yhdeksältä.
Alkaa ottaa kaaliin nämä joka paikkaan soittelut.. jotenkin hävettää.. koko syksy on ollu tämmöstä. Tarhaankin saanu rinkutella melkein joka vk. :ashamed:

Mutta nyt pitää soittaa tonne työpaikkaan, syvä huokaus.. :|

Ei sille vaan mahda mitään.
Omallakin työpaikalla juuri opiskelija jonka lapsi oli kovasti sairaana ja ehdotettiin heti suoralta kädeltä että aloitetaan työssäoppiminen viikkoa myöhemmin että lapsi saa rauhassa parannella.

Ihan reippaasti soitat vaan. Mä sain vakituisen duunin ja siitä alko sellanen sairauskierre, että huhhuh....siitä selvittiin, mut monesti mietin et mitä se mulla tekee ku aina oon kotona..

IHANAA, nyt vastattiin.. on se kiva mies se.. joka vastaillu, se on se joka siel mua opettaa.. musta tuntuu että meistä tulee viel kaverit.. sellanen rento tyyppi ja viel hauska.

HUHHUH, KYLLÄ HELPOTTAA. Sano että ei tommoset taudit tietenkää hetkessä ohi mene, että se on ihan selvä asia. Sit kysy vaan et oonko itte pysyny reerassa yms mukavaa rupatteli. :)
Kysyin saanko viel tulla ens viikol, ni nauro vaan.

Mutta kai viimeistään koulussa alkaa mäkätys tämän viikon takia. No, se on sen ajan murhe. kai voisin sit tehdä tämän viikon vaikka sillon kun muut on jo koulussa.. eli laittas tän viikon sinne toiseen päähän..

Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:
Pakkohan niiden on ymmärtää! Mutta ymmärrän miltä tuntuu soittaa. :ashamed: :hug:

No nyt on autuas olo kun se on hoidettu.
kunnes tulee seuraava kerta.. no täl viikol ei ainakaan tartte soittaa enää mihinkään. EI AINAKAAN PITÄS. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mutta kai viimeistään koulussa alkaa mäkätys tämän viikon takia. No, se on sen ajan murhe. kai voisin sit tehdä tämän viikon vaikka sillon kun muut on jo koulussa.. eli laittas tän viikon sinne toiseen päähän..

Miten pitkä harjoittelujakso teillä on?
Meillä ei tarvitse korvata poissaoloja, jos tavoitteet on saavutettu, eikä poissaolopäiviä ole kohtuuttomasti harjoittelun pituuteen nähden. Ja jos tarvitsee korvata, niin sen voi tehdä vaikka kesällä, ettei tarvitse olla pois opetuksesta.

Paranemisia tyttöselle! :)

Yhteistyössä