Hitto että tää talo ärsyttää mua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ketä kiinnostaa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

ketä kiinnostaa!

Vieras
Kellään muulla ei takuulla ole yhtä epäkäytännöllistä taloa kuin meillä, menee hermot....!
Ensinnäkin, säilytystilaa ei ole. Eteisessä meillä ei ole yhden yhtäkään kaappia, takit säilytetään jonkinsortin naulakossa. Kaapistoa ei edes mahdu, joka seinällä on ovi tai ikkuna. Argh.
Kiinteitä vaatekaappeja ei ole, sellaiset "irralliset" ja jokaiselle on vaan 1 kaapin puolisko joten kaapit on survottu ihan täyteen.....
Ei ole siivouskaappia, ei tilaa laittaa sellaista. Keittiössä ei ole kaappitilaa, ainoastaan 1 kaappi minne täytyy laittaa kaikki kuiva-aineet, muutama alakaappi jotka on täynnä astioita ja kippoja.....
Siis tää lista on loputon..Mun mies ei ole mikään maailman innokkain remontoija, yleensä kun remonttia tekee niin se jää sit vähän puolitiehen, esim.listat jää laittamatta.
Mä haluun muuttaa, käytännöllisempään taloon!! Mut eihän mies nyt siihen herranjesta suostu, täähän on sen kotitalo.

Noniin, sain vuodatettua, Kiitos!

Saisio eteiseen edes ikkunoiden alle säilytyslipastoja johon sais kenkiä,hattuja,hanskoja ja jotain tollasta pienempää tavaraa?Meilläkin tosi vähän säilytystilaa,mutta mulla ei olekaan mitään ylimääräistä tavaraa,luovun aina kaikesta turhasta.

No jos yhtään lohduttaa niin mä joudun asumaan kanssa tälläisessä hell holessa, kun on miehen kotitalo.

Talo on kylmä, ei säilytystilaa (paitsi kylmät ullakot =+-0), pientä pintaremonttia riittäisi vaikka maailman tappiin asti, kaikki paikat on täynnä turhaa roinaa, mitä ei tietenkään saa heittää pois. Ja lopuksi: sijäinti on sieltä mihin aurinko ei paista.

Alkuperäinen kirjoittaja vera:
No joo, menis mullakin hermot jos ei olis tarpeeks säilytystilaa. Siis ei eteisessä YHTÄÄN kaappia?

No ei yhtään. Eikä niitä lipastojakaan saa, koska jos ikkunan alle meinaa laittaa nii sit vessan ovi ei aukee ku puolittain. Muilla seinillä ei ole edes tilaa lipastoille sun muille.
Mä koetan pitää vaatteet ihan minimissä naulakossa ja sen yläpuolella olevissa koreissa, mutta siltikin sitä kertyy ja sit sieltä rönsyilee vaatetta ja näyttää tosi epäsiistiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:
No jos yhtään lohduttaa niin mä joudun asumaan kanssa tälläisessä hell holessa, kun on miehen kotitalo.

Talo on kylmä, ei säilytystilaa (paitsi kylmät ullakot =+-0), pientä pintaremonttia riittäisi vaikka maailman tappiin asti, kaikki paikat on täynnä turhaa roinaa, mitä ei tietenkään saa heittää pois. Ja lopuksi: sijäinti on sieltä mihin aurinko ei paista.

No ootpa säkin lähtenyt jumalanseläntaa, elämä on valintoja

Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:

No ootpa säkin lähtenyt jumalanseläntaa, elämä on valintoja

Ja joillain näyttää olevan tarve v1ttuilla

Eikös sitä säilytystilaa ole aina liian vähän? =) Mutta ihan tosissaan,meilläkin tuo eteinen ongelma.Kun kaappia ei meilläkään.Sitten on nuita naulakoita eteisessä ja eteisen lähellä käytävällä ja aina ne pursuaa vaatetta.Tosi ärsyttävää.

Juu meilläkin tuota roinaa riittää....Mies yleensä näpertää harrastuksiensa parissa ( rc-autoja ja koptereita) keittiön pöydän ääressä, ja sit jättää ruuvareita sun muuta sälää jokapaikkaan lojumaan. Eikä niillekkään harrastustavaroille oo paikkaa, tossa ne nököttää sievässä kasassa tulikiviuunin päällä!
Miksi, oi miksi sitä lupautui ostamaan miehen kotitalon......!!?? Oma moka...

Eikös sitä säilytystilaa ole aina liian vähän? =) Mutta ihan tosissaan,meilläkin tuo eteinen ongelma.Kun kaappia ei meilläkään.Sitten on nuita naulakoita eteisessä ja eteisen lähellä käytävällä ja aina ne pursuaa vaatetta.Tosi ärsyttävää.

meillä ihan sama juttu. en tiedä mihin tunkea kaikki tavarat. mutta mies vaan sanoo että kyllähän kaikki tavarat johonki mahtuu jotenka meillä on jopa vaatteita sängyn alla laatikoissa. minäkin haluan muuttaa mutta mies ei sitä ymmärrä. mutta toki eihän se ole kotona muuten kun nukkumassa joten ei se sitä huomaa että on tavaroita pitkin poikin, ja että aina pitää varoa ettei johonki kompastu...

Tuota kyllähän nainenkin voi reagoida ongelmiin, vai tarvitaanko sitä varten aina mies? :o

Ostata keittiön kaappiin vetohyllyt. Osta tai tuunaa lipasto eteiseen. Poista ylimääräiset ovet kämpästä (ehkei sitä vessanovea, mutta muut). Teetä joku standardista poikkeava kaappi eteiseen. Hanki lisää kaappeja/lipastoja huoneisiin. Laita puuttuvat listat kiinni seinään.

Yhteistyössä