Hitto että nää raskaushormonit käy välillä hermoihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
Tänään piti mennä ihka ekalle neuvolalääkäri käynnille rv 27 ja eilen ajattelin et ei kiinnosta yhtää..aamulla sitten raahasin itteni autoon ja ajoin neuvolaan..vieläpä vieraaseen sellaseen kun meilläpäin ei ollu aikoja.

siellä istuin ja luin kun tulin etuajassa. 15min siitä kun mun aika ois pitäny olla rupesin ihmettelemään..samassa huoltomies menee avaimilla lääkärinhuoneeseen avaimilla ja laittaa valot päälle..tajusin ettei siellä ketään ole, rupesin kattomaan ajanvaraus korttiani ja kas aikani oisikin ollut jo tiistaina ja mä oon kokoajan luullu että se on tänään.

matkalla kotiin päin rupes suututtamaan kun ei lääkäriin päässy
kotiin tultuani
mies repi takin päälle ja sanoi heippa. siinä vaiheessa kyyneleet valu silmistä ja huusin että mihin helvettiin sä oot menossa. mies sitten kertoi ja kokoajan olin tienny että hänellä on tänään menoa..

no kyyneleet valuen jäin tänne istumaan ja taas tajusin kuinka hormoonit heittelee.

kaikista eniten ihmetyttää se että ensin ei kiinnosta lääkäriin meno yhtään ja sit ku sinne ei päässy ni itkua tuhertaa et ei päässy lääkärii ja kerranki ku oisin muistanu mennä...

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
kaikista eniten ihmetyttää se että ensin ei kiinnosta lääkäriin meno yhtään ja sit ku sinne ei päässy ni itkua tuhertaa et ei päässy lääkärii ja kerranki ku oisin muistanu mennä...

nollasta sataan kahdessa sekunnissa :D

Kyllä se siitä sit ajan kans kun vauva on ulostautunut.

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:

nollasta sataan kahdessa sekunnissa :D

Kyllä se siitä sit ajan kans kun vauva on ulostautunut.

saa nähä, edellisestäki jatku itkukohtaukset viel monta kuukautta syntymän jälkeen ja sit pukkaski jo uutta kehiin

okei tähän kyllä vaikuttaa kovasti se lisää että mä en oo moneen yöhön nukkunu kunnolla..pakko soittaa neuvolaan soittoaikana ja kysyy uutta lääkäri aikaa..ainut vaan et niillä ei ollu aikoja ja siks olin saanu ajan toiseen neuvolaan..oisin vaan niin halunnu tietää raskauden tilanteesta jotain..

neuvolassaki tullu käytyy vaan 3 kertaa tän raskauden aikana josta yks oli paperien täyttämistä

okei tähän kyllä vaikuttaa kovasti se lisää että mä en oo moneen yöhön nukkunu kunnolla..pakko soittaa neuvolaan soittoaikana ja kysyy uutta lääkäri aikaa..ainut vaan et niillä ei ollu aikoja ja siks olin saanu ajan toiseen neuvolaan..oisin vaan niin halunnu tietää raskauden tilanteesta jotain..

neuvolassaki tullu käytyy vaan 3 kertaa tän raskauden aikana josta yks oli paperien täyttämistä

aika pitkät on välit uudelleensynnyttäjillä..
ekasta oli 3vk pisin väli ja ne vielä tiheni reilusti loppua kohti.
tästä kävin tammikuun puolessa välissä ekan kerran ja nyt sit huhtikuun alussa tokan kerran.. sit toukokuun alussa on kolmas ja sit vasta sen jälkeen joskus hamassa tulevaisuudessa lääkäri.. eikä kukaan ole mitään sisätutkimuksia tehnyt(siis jos ultria ei lasketa) niinku ekassa.

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:

aika pitkät on välit uudelleensynnyttäjillä..
ekasta oli 3vk pisin väli ja ne vielä tiheni reilusti loppua kohti.
tästä kävin tammikuun puolessa välissä ekan kerran ja nyt sit huhtikuun alussa tokan kerran.. sit toukokuun alussa on kolmas ja sit vasta sen jälkeen joskus hamassa tulevaisuudessa lääkäri.. eikä kukaan ole mitään sisätutkimuksia tehnyt(siis jos ultria ei lasketa) niinku ekassa.

juu vielä edellisessä eli siis tokassa raskaudessa lääkärissä käytiin jo viikolla 11-12 ja sit viikolla 36

nyt ois siis ollu eka ja viikkoja 27 ja ois oikeesti ollu kiva kuulla kohdunsuun tilannetta ja ku mun kohalla pitäis kattella vauvan kokooki...ja seuraava neuvola on mulla 26.5 :headwall:

Juu, rskaushormootin on kyllä ihan anaalista :/

Ja kaikkein riemastuttavinta ettei ne hormoonit mihinkään tajua kadota kun sen ipanan maailmaan pullauttaa :headwall: Sitten sitä pillittää nyytti kainalossa.

nonni koitin sitte soittaa neuvolaan ja varata uuden ajan ni neukka onki sitten koulutuksessa...jotenki nyt tuntuu siltä et vois mennä suoraan pehkuihin ja herätä vasta huomenna..tää päivä ei vaikuta hyvältä

Yhteistyössä