Hitto et meni mieli matalaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Soita vaan poliisille, että käyvät ainakin jututtamassa poikia. Voihan olla että joutuvat sitten soittamaan päivystävälle sossulle jos on asia niin, että vanhemmat baarissa. Ei tuon ikäiset saisi olla enään ulkona eikä mielestäni edes yksin kotona.

Jäin miettimään tuota omaa kommenttiani tuosta päivystävästä sossusta. Tietääkö joku, missä asioissa poliisi soittaa sossulle. Tai missä menee "ikäraja"? Ei taida kumminkaan 10 vuotta olla enään sen ikäinen että soittelisivat sossulle.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :
Onneksi joku uskalsi soittaa poliisit, itse et ilm. uskaltanut.

Ei se uskalluksesta ole kiinni, vaan siitä mitä keksii että saa poliisit paikalle.

siis että mitä keksii että saa poliisit paikalle. No kannattaiskohan kertoa ihan niinkuin asia on, eikä keksiä mitään ihme tarinoita.
Luitkohan nyt kaikki ap:n kommentit? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Noin, katotaan miten käy. Soitin ja sanoin et siel joku äijä piileksii pusikoissa ja mua pelottaa poikien turvallisuus, en tiedä missä pojat asuu enkä uskalla enkä voi yh-elämän (mikä tosin en ole) ja pienen pojan takia lähteä tuonne itse seikkailemaan. Toivottavasti saattavat nyt pojat koteihinsa asti, ainakin siellä joku totesi että juu tottakai pitää tarkastaa ja varalta ennaltaehkäistä vaaratilanteet lapsilta. Toivottavasti menevät vielä etsimään sitä "setääkin", saisivat vähän huvia ja urheilua.

Nyt siellä sitten tietenkin joku vanha viaton papparainen kotiin menossa kuppilasta ja poliisit nappaa kyytiin.. :whistle:

Soita vaan poliisille, että käyvät ainakin jututtamassa poikia. Voihan olla että joutuvat sitten soittamaan päivystävälle sossulle jos on asia niin, että vanhemmat baarissa. Ei tuon ikäiset saisi olla enään ulkona eikä mielestäni edes yksin kotona.

Jäin miettimään tuota omaa kommenttiani tuosta päivystävästä sossusta. Tietääkö joku, missä asioissa poliisi soittaa sossulle. Tai missä menee "ikäraja"? Ei taida kumminkaan 10 vuotta olla enään sen ikäinen että soittelisivat sossulle.

Nostelen jos joku osaisi vastata.

Täälläkin kiinnostaa kävikö poliisit uudestaan?

Nostelen jos joku osaisi vastata.

Täälläkin kiinnostaa kävikö poliisit uudestaan?

Nostetaan taas..

No hui, juu kävivät uudestaan ja saattoivat pojat kotiin asti. Vähän fikkareilla pyörittelivät pusikoiden suuntaan sen "sedän" varalta, ei sen kummempaa. Mä oon aika 100% varma et sama toistuu taas viim. ens viikonloppuna, mut ainakin yhtenä iltana on pojat menneet "ajoissa" kotiin eikä notku koko yötä leikkikentällä. Joskus jos törmään niiden poikien vanhempiin, niin kovasti tekis mieli sanoa pahasti ja kysäistä että millä järjellä antavat olla yömyöhään ulkona. Sillon seuraavana aamuna kun miehellekin kerroin soittaneeni poliisit siihen, niin mies totesi että joku kerta hän soittaa vielä suoraan lastensuojeluun, jos on oikeesti noin piittaamattomia vanhempia.

Yhteistyössä