Hitto et meni mieli matalaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Tuolla nuo on edelleen naapureiden pikkupojat leikkikentällä. Moon ikkunasta niitä vilkuillu ilta 8 asti. Ei jotenkin sovi tähän kuvioon, ku vieressä on pari kuppilaa ja tuossakin tyypit vetelee toisiaan pannuun jos milloinkin jurrissa ja saa kunnon neronleimauksia. Mitä edemmäs toi kello menee, sitä enemmän mun tunnelma latistuu kun nään noi pojat tuolla :/

Oisko korkeintaan jotain 2-3lk, jos sitäkään. Vatuttaa tollanen, pistää vaa miettii mitä niiden vanhemmat on puuhaamassa, ne samat pojat kun tuolla keskenään heiluu vähän väliä tuntitolkulla.

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Oisko korkeintaan jotain 2-3lk, jos sitäkään. Vatuttaa tollanen, pistää vaa miettii mitä niiden vanhemmat on puuhaamassa, ne samat pojat kun tuolla keskenään heiluu vähän väliä tuntitolkulla.
Ettei ois vanhukset niissä kuppiloissa?

Mä oisin jo soittanut.

Tehnyt kyllä monesti mieli soittaa, en sitten tiedä mikä estää. Ehkä mä kuvittelen huolehtivani niistä näin, kun pidän niitä silmällä ikkunasta ja avaan välillä ikkunaa et kuulen puheet ja leikit. Toi tosiaan on toi leikkikenttä tossa ihan ikkunan edessä.. vai keksinköhän mä taas vaan verukkeita ettei tarttis toisten elämää mitenkään alkaa sotkemaan. Hitto..

Jos siellä sattuukin jotain etkä ehdikkään väliin, niin ajatteles miten sä syytät itseäs sen jälkeen..

Soita nyt, et sä kenenkään elämää sotke, eiköhän ne ole sen jo itse tehneet :/

Soita vaan poliisille, että käyvät ainakin jututtamassa poikia. Voihan olla että joutuvat sitten soittamaan päivystävälle sossulle jos on asia niin, että vanhemmat baarissa. Ei tuon ikäiset saisi olla enään ulkona eikä mielestäni edes yksin kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Jos tuolla jotain tulis, juoksisin itse ulos niistä huolehtimaan. Paha vaan kun ei tiedä missä täällä kukainenkin asustaa. Pirun masentavaa.

Ei sun tartte tietää missä kukakin asuu kyllä ne kytät sen selvittää... Mäkin soittaisin !

Soita nyt herranen aika jo ne poliisit huolehtimaan lapsista! Mitäs jos niiden vanhemmille on sattunut jotain ja lapset sen kuin vain leikkii ja leikkii siellä. Ja jos vanhemmat ei muuten vaan huolehdi lapsistaan,niin kyllä on jo poliisiasia!

Tai niitten vanhemmat ryyppäämässä omissa kodeissaan eikä välitä lapsistaan kun itse ovat ympäri juovuksissa.Poliisi voisi ainakin kysäistä pojilta miten ne vielä ovat ulkona ja missä vanhemmat ovat?

Mä kävin tossa ikkunasta huikkailemassa niille pojille, meni ikä vähän alakanttiin, ovat kuulemma 10-13v. Aika nuoria silti tuolla heilumaan tähän aikaan. Yritin vähän kysellä, mutta aika heikosti mitään sanoivat mistään. Sanoivat vaan että isin ja äidin luvalla ovat kaikki ulkona ja menevät kohta kotiin. Kummallisia naapureita, eivät tosiaan samaan pesueeseen kuulu. Mä nyt seuraan niitä ja jos ne ei jo keskiyöhön mennessä oo lähteneet, niin sitten soitan varmasti.

voit muuten tuntemattomana soittaa,ei sinun tarvitse esittää itseäsi.Sanot vain että lasten turvallisuuden vuoksi haluat poliisien tarkistaa heidän tilanne.On niitä poliisejsa teinienkin luo kutsuttu niin miksi ei pikkupoikien

Yhteistyössä