Mun piti jo se ottaa mut jouduin perumaan sen viimeksi, soitin just hairstoreen,690? tulis hinnaksi Raaskisko
Toi liike on muutenkin kallis. :|Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mun puolentoista kuukauden tulot... En raaskis.
Mut siltikin kirpasee,ainakin hetken :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Auts...
En mä kyllä tuollasta summaa laittas sellaseen mikä kestää vaan hetken aikaa...
Mut mikäs siinä jos on rahaa laittaa niin anna palaa vaan
No töissä mä olen koko kesän =)Alkuperäinen kirjoittaja updown:Jos päädyt ottamaan,kulje kesällä hattu päässä...Aurinko kun sulattaa ne liimat ja tukka lähtee..
*kokemusta on* :ashamed:
No tämä nyt on ihan shittiä!Alkuperäinen kirjoittaja kkkkk:kilpailuta... ja muista et ne pitää laitattaa kerran kuussa, 100e suunnilleen..
Missä laitatit?Alkuperäinen kirjoittaja myymä:huhhuh... Mun hiusten pidennys maksoi 300 e Nyt otin vain tuuhennoksen kun omat on jo niin pitkät ja maksoi vain 160 e edellisten irroituksineen
Kaikilla ei ole luonnostaan paksua tukkaa... Esim mun luirut näyttää hirveiltä ilman lisähiuksia vaikka pituutta onkin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Henk. koht. en suosittele. Kavereilla ollut ja ei ollut kivan näköistä juuresta, huomas ne liimahommat.
Kasvata omaa tukkaas?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Missä laitatit?Alkuperäinen kirjoittaja myymä:huhhuh... Mun hiusten pidennys maksoi 300 e Nyt otin vain tuuhennoksen kun omat on jo niin pitkät ja maksoi vain 160 e edellisten irroituksineen
jos lyhyeen tukkaan ottaa niin ne sinetit menee alaspäin koko ajan kun oma tukka kasvaa! ja näkyy. daiju!Alkuperäinen kirjoittaja myymä:No tämä nyt on ihan shittiä!Alkuperäinen kirjoittaja kkkkk:kilpailuta... ja muista et ne pitää laitattaa kerran kuussa, 100e suunnilleen..
Riippuu pidennyksen tekniikasta, mutta mulla on sinettipidennykset, jotka voivat kerrallaan pysyä jopa 6kk. huollattaa tulisi 4-6 kk välein
Oon mä kuule jo tässä 10v kasvattanutkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Henk. koht. en suosittele. Kavereilla ollut ja ei ollut kivan näköistä juuresta, huomas ne liimahommat.
Kasvata omaa tukkaas?
no onpahan kallis. meillä saa hiusten pidennyksen 350eAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mun piti jo se ottaa mut jouduin perumaan sen viimeksi, soitin just hairstoreen,690? tulis hinnaksi Raaskisko
Ole hiljaa |OAlkuperäinen kirjoittaja mimmi:ITSE KUN LAITAT NIIN 140EUROA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HAE KESKUSTELUISTA NIIN EI OO JOKAPÄIVÄ NÄITÄ ALOITUKSIA!
No mä nyt soittelen muihin kampaamoihin,en nyt tollasta summaa suostu maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja hoplaahoplaa:no onpahan kallis. meillä saa hiusten pidennyksen 350eAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mun piti jo se ottaa mut jouduin perumaan sen viimeksi, soitin just hairstoreen,690? tulis hinnaksi Raaskisko
Saiko se mitään korvauksia siitä?Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Kaveri laittoi pidennykset ja ne pirulaiset pysyivät päässä 3viikkoa. Aika kallista hommaa, kun kampaaja ne laittoi jotenkin huonosti. Olisi pitänyt pysyä monta kuukautta.
Missä päin asut?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No mä nyt soittelen muihin kampaamoihin,en nyt tollasta summaa suostu maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja hoplaahoplaa:no onpahan kallis. meillä saa hiusten pidennyksen 350eAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mun piti jo se ottaa mut jouduin perumaan sen viimeksi, soitin just hairstoreen,690? tulis hinnaksi Raaskisko
Kyllähän kampaajat antavat takuun noille töille. Jos ne putoilee, niin aina voi kävellä takaisin ja vaatia joko rahat takaisin tai vaihtoehtoisesti uudet kiinnitykset.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Saiko se mitään korvauksia siitä?Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Kaveri laittoi pidennykset ja ne pirulaiset pysyivät päässä 3viikkoa. Aika kallista hommaa, kun kampaaja ne laittoi jotenkin huonosti. Olisi pitänyt pysyä monta kuukautta.