Hitsi, miten törkeä lehtimyyjä!

Hetki sitten soitti lehtimyyjä ja kaupitteli Anna-lehteä. Sanoin etten tilaa, koska naapurilleni tule kyseinen lehti ja saan lehdet häneltä. Lehtimyyjä vastasi, että tuollainen on epärehellistä toimintaa :eek: Lehdet on kuulema tarkoitettu vain tilaajalleen, ei mihinkään kierrätykseen. Jokaisen kuuluu tilata omat lehtensä. Sen jälkeen hän sanoi kiitos ja näkemiin ja sulki puhelimen.

Mihinköhän sitä ottais yhteyttä? En yhtään kuunnellut, mistä firmasta kyseinen naikkonen soitti.

 
Entäs odotustilojen lehdet
Entäs ne terveysasemien ja neuvoloiden ym odotustiloissa olevat KIERRÄTETYT lehdet? Kauheeta kriminaalia toimintaa sitä harjoitetaankin sairaaloissa ja terveysasemilla ja kampaamoissa ja ties vielä missä muuallakin. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Soittiko 09- 2516 alkuisesta numerosta?
Joo, soitti. Nykyään on hyvä kun näkyy niiden numerot. Ennen lehtimyyjät soitti aina tuntemattomasta numerosta.
Toi numero on riivannut mua nyt kahden viikon ajan. Pitääkin vastata seuraavan kerran kun soittaa (varmaan tässä tunnin sisään ) niin saa nähdä soittaako mulle sama tai ainakin yhtä lahjakas myyjä kun sinulle :LOL:
 
Nuppu
Asiasta kannattaa tehdä asiallinen valitus. Kaikki puhelut nauhotetaan joten kyseinen myyjä on jo varmasti entinen myyjä heillä. Mutta kannattaa kuitenkin siitä valitus tehdä.
 
vieras
Mullekin on valitettu tosta aiheesta, mut vähän hienovaraisemmin. "Entä sitten kun naapuri lakkaa tilaamasta lehteä ja sulta jää hyvä lehti saamatta sen jälkeen?" Vastasin, et itse asiassa lehti on mun mielestä surkea, enkä olisi yhtään pahoillaan, jos en enää saisi lukea sitä. meni myyjä hiljaiseksi sen jälkeen. Meidän perhe -lehti kyseessä.
 
Ja tollasten kusipäiden takia sitten meitä muita myyjiä kohdellaan kuin jotain pohjasakkaa :/ Monesti harmittaa kun tulee huutoa ja siinä vaiheessa kun sitten itse sanoo että ok, ei siinä mitään, toivotan hyvää syksynjatkoa, niin korvaan kuuluukin jo tuut tuut tuut...
Toisaalta, joskus ihmetyttää ettei aikuiset sivistyneet(? ) ihmiset osaa sen vertaa käytöstapoja puhelimessa ettei luuria lyödä korvaan...
 
AnniHelena
Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu:
Ja jos ette halua niitä lehtimyyjiä niin tehkää kirjallinen asiakastietosulku maistraattiin, eikä enää myöskään numeron jakoa mihinkään niin eivät voi soittaa.
Olen tehnyt ja helvetti kun EI TOIMI... kun kerran on tilannut jotain (mulle on tullut joskus MeNaiset ja Vauvalehti ja Meidän Perhe, nykyään tulee vain Kodin Kuvalehti), ne kaivaa jostain rekistereistään yhteystiedot ja viisveisaa suoramarkkinointikiellosta. Vaikka mulla on kielto, tulee soittoja melkein joka päivä... argghh..

 
Saapas
Mulle heitti joku liittymäkauppias kerran että oonko kenties mieheni tossun alla kun mies oli hankkinut mulla sillä hetkellä olevan liittymän, enkä itse osannut sanoa kaikista siihen kuuluvista yksityiskohdista. Todellinen kauppamies. :D
 
Nuppu
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu:
Ja jos ette halua niitä lehtimyyjiä niin tehkää kirjallinen asiakastietosulku maistraattiin, eikä enää myöskään numeron jakoa mihinkään niin eivät voi soittaa.
Olen tehnyt ja helvetti kun EI TOIMI... kun kerran on tilannut jotain (mulle on tullut joskus MeNaiset ja Vauvalehti ja Meidän Perhe, nykyään tulee vain Kodin Kuvalehti), ne kaivaa jostain rekistereistään yhteystiedot ja viisveisaa suoramarkkinointikiellosta. Vaikka mulla on kielto, tulee soittoja melkein joka päivä... argghh..
Tuo on juuri se ongelma....tosin kun minä tein sen niin vaihdoin samassa myös numeroni.
 

Yhteistyössä