Hitsi kun taas ottaa tää rahanmeno päähän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rahanmenoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rahanmenoa

Vieras
Ei voi kun valittaa ainaki näin kerran kuussa kun tulee EDES hiukan jotain rahaa omalle tilille,kotiäitinä vielä,niin sit vaan pino laskuja messiin ja tänne koneelle makseleen laskuja...Niin jopas,äkkiä se tili on ainakin puolet pienempi!!!Täytyy alkaa karsia noita lehti tilauksia yms.viihdykkeet pois niin jos edes pikkusen jäis enempi sit ruokarahaa yms.Mutta älkää sanoko että mene töihin!En oo vielä menossa vaan sitte kun kotihoidontuki loppuu niin sitte vasta.Lapsenikin ehtii olla vieraiden tätien(setien)hoidossa ihan tarpeeks kauan ja minä töissä =)Kunhan nyt valitan ja thats it!=)

Tuleehan sulle kahdesti... Kotihoidontuki ja lapsilisät. Tiiän kyllä, että niistä ei kauheesti maksella... Itellä ei tulis mieleenkään mitkään lehtitilaukset. Aku Ankka on ainoo (ja sekin erityisperusteluilla). Hoidossa kerkee tosiaan lapsi olla... Meilläkin on kotona niin kauan ku mahdollista, mikäli ei joku tosi houkutteleva tilaisuus tule.

Niin ja onhan perheessä yleensä myös isä, joten kaikista kuluista ei tarvi ite selvitä... Niitä laskuja voi jakaa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Tuleehan sulle kahdesti... Kotihoidontuki ja lapsilisät. Tiiän kyllä, että niistä ei kauheesti maksella... Itellä ei tulis mieleenkään mitkään lehtitilaukset. Aku Ankka on ainoo. Hoidossa kerkee tosiaan lapsi olla... Meilläkin on kotona niin kauan ku mahdollista, mikäli ei joku tosi houkutteleva tilaisuus tule.

Niin ja onhan perheessä yleensä myös isä, joten kaikista kuluista ei tarvi ite selvitä... Niitä laskuja voi jakaa. ;)

Tulee juu huimat rahat tuleekin,niinku tiietään nää kotihoidontuen-määrät ja lapsilisät!!Pah,ei ne riitä kuule...Tai siis riittää,mut joutuu sit puolessa välissä kuuta rupeen pihisteleen...
Ja mitä tulee noiden laskujen jakamiseen,niin nytkin oli maksettavana esim.Kiinteistövero eli puolet mulle ja toinen puoli miehelle,joten en pistä sitä mun osuutta maksamaan.Ja toinen oli tapaturmavakuutus joka kuuluu mulle kun omani on.Ja lehtitilauksiani mies ei varmaan suostuis maksamaan!?!=)

Samaa vikaa.. Ja sit kun olis ylimäärästä vähän niin sit ainaski auto hajoo tai muuta vastaavaa.. Tässä kuussa meni koiran sairauden hoitoon 350e eli kaikki ylimääräinen millä piti elää hiukan leveemmin ja tehä jotain kivaa.. |O

Sama juttu täällä.
Olen äippälomalla vielä ja JÄÄN kotihoitotuelle kun ä-loma loppuu.
Isompi lapsi eskarissa ja nuorempi 6kk.
Itellä pitää kanssa tilailla vaatetta kun ei rahat riitä muuten mihinkään.
Laskut ja ruoka. Toki mies on töissä ja ostaa ruokaa ja maksaa laskuja van silti
tuo itselleni tuleva raha ei riitä mihinkään!!!
Työpaikka on odottamassa mutta en laita lastani 9kk iässä hoitoon. se kerkiää siellä vielä olla monet vuodet..
Ei tässä muu auta kun olla ja ihmetellä..
Joo ja se lottovoitto olisi paikallaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Meillä ei edes ole viihdykkeitä (mun äiti maksaa mun me naiset :ashamed: ) ja silti rahat häviää samoin tein tilitä |O

Meilläkään ei ole viihdykkeitä lehdistä mutta kaipa sitä turhaan menee edelleen rahaa kun ei jää jemmaan millään rahaa.
Onneks sentään kituuttamatta riittää aina rahat seuraavaan rahan tulo päivään asti, ja niin että tilillä on rahaa eikä pelkkä nolla vaan saldona.
Jos ostais halvempia pesuaineita vaikka niin säästäisköhän tuolla sitten?

Sitähän se on :snotty: Hoitovapaalla minäkin... Meille ei tule mitään lehtiä kun ne voi lukea ilmaseksi kirjastossa. Nuo lasten kirjakerhot pitäis varmaan lopettaa... Ärsyttävää kyllä :kieh:

Yhteistyössä