Hiton SOIVA POTTA, onko kellään ollu

  • Viestiketjun aloittaja äääh
  • Ensimmäinen viesti
äääh
Tilattiin liikkestä Disneyn potta ja se on sellanen SOIVA, soittaa LAMBADAA!!!!
Otettu vasta opetteluun mutta kai alkaa soimaan kun pissa/kakka tulee...soiko se KOKO ajan????Hirvee ininä kun kokeiltiin, mutta miten tositilanteessa, lapsihan voi säikähtää kun ekat pisut saa sinne ja alkaa soimaan!!!

Ja sivuilla EI MITÄÄN mainintaa että se oli soiva - ei ois tilattu os oi mainittu!
Ja kun tilattu monta kuukautta sitten ei voi paluttaakkaan, Kun tuli ei katsottu kuin että joo sen värinen kuin piti ja kaappiin.
 
:)
Oisit hakenu lähimarketista peruspotan, niin ei ois moista ongelmaa :D
Mistä te moisen tilasitte?
Halavauksen ainakin meidän pottailija ois saanut, sittemmin ois voinut olla mieluinen =)
 
:LOL: mä oon monesti miettinyt että millainen olisi.
Kai sen pitäisi kannustaa lasta käyttämään pottaa,kun sieltä aina se laulu pärähtää ilmoille kun pottaan jotain tippuu :D En usko että säikähtää sentään.

Mistä tilasitte?
 
Meille mummu osti esikoisen pottailu-aikaan soivan Fisher Pricen potan. Se oli meillä leikkikäytössä, kun ei siihen suostunut poika pissaamaan, kun oli kivempi tiputella sinne leluja ja kuunnella, kun se soi. Ei tosin Lambadaa! :D
 
tt
Me kokeiltiin soivaa pottaa kaverin luona ja oli kyllä melkonen hämmennys kun alkoikin soittaa labadaa. lapsi kyllä tykkäsi ja hytkyi mukana pissan tehtyään. ja tuo on ainakin sellainen malli mistä ei voi vaihtaa patteria ja jotta äänilakkasi, piti pohja kuivata. Soi siis niin kauan kuin oli kostea.
 
äääh
Joo ei tästä saa pois pattereita ja on sellaset pikku nappulat (metallit) pohjassa, et jos ne repii tms. tulee reiät.
Se oli joku nettilastentarvike, mä katon löydänkö myöh. nyt pitää mennä päikkäreille.
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja äääh:
Joo ei tästä saa pois pattereita ja on sellaset pikku nappulat (metallit) pohjassa, et jos ne repii tms. tulee reiät.
Se oli joku nettilastentarvike, mä katon löydänkö myöh. nyt pitää mennä päikkäreille.
Lirittele siihen vaikka vettä kannusta ja anna lambadan raikata, kyllä se jossain vaiheessa virta loppuuu.
 

Yhteistyössä