Hiton naapuri!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mää

Vieras
Toi seinänaapuri siis, ku AINA pesee pyykkiä tähän aikaan! Ja sillä on sellanen pesukone joka pitää hirvittävää kalkatusta ku linkoo, siis ihan kauhee meteli! Ihme et muksu ei herää... Kerran oli kello jopa ykstoista ku alkoi kuulumaan tuo hirveä kalkatus. Olin sillon jo nukkumassa ja pikkasen pelästyin! Oli pakko nousta ylös hakkaamaan vessan patteria täysiä vähän aikaa josko tajuais olla pesemättä sitä pyykkiä yöllä...

Jospa sanoisit sille naapurille, että se häiritsee ja pitää kamalaa melua. Tai jätä vaikka lappu, jos et kehtaa mennä itse sanomaan. Varmaan kaikki muutkin naapurit heräsivät, kun sinä paukutit patteria, se nimittäin kuuluu kauemmaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Oli pakko nousta ylös hakkaamaan vessan patteria täysiä vähän aikaa josko tajuais olla pesemättä sitä pyykkiä yöllä...

Eikö muksu herännyt sitten tähän patterin hakkaamiseen? Siitä lähti tatusti kovempi meteli kuin naapurin pyykkäristä...!

Luulis ny ite tajuavan että öisin ei pyykätä kerrostalossa! Saatika jos on sellanen mekkaloiva pesukone.
Enpä miettiny kyllä mitään muita naapureita sillon ku sitä patteria hakkasin, olin niin raivona ja ihan puolunessa tukka pystyssä hoipertelin vessaan ku sillee kesken unien joutuu heräämään kamalaan meteliin. Ihme kyllä loppui se linkoaminen siihen paikkaan!

Naapuri on vuorotyöläinen? Näin meillä, kumpi parempi, että aamu kuudelta vai illalla? Muun ajan töissä. Mun puolesta pesköön illalla, aamut muutenkin kämäsiä.

Yhteistyössä