T
"tyhmä"
Vieras
mulla on ollut pcos jo pian 9 vuotta, jatkuvasti pahempana, viimeiset pari vuotta välissä tosi kivuliaana. kuitenkin helpottaa vähän kun syö jasmin pillereitä. paitsi että nyt on ollu jo kai kuukauden ajan melkeinpä päivittäisiä kipuja. välissä saattaa mennä pari päivää ilman mutta olen huomannut että se onkin siksi että olen automaattisesti rajoittanut liikerajojani kun huomannut että liika venytys ja kumartelu aiheuttaa ihan kamalan tuskaiset krampit. ihan kuin kohtukin supistelis. munasarjojen tietämillä tuntuu kaks nyrkin kokosta kipukohtaa jotka oikein tuntuu hehkuvan sitä kipua. harkitsin jo tällä viikolla lähteä päivistykseen istumaan mutten sitte kehtaa kun minulla kumminkin on lääkärin aika varattuna kuukauden päähän ja kummiskin sanovat ajanvarauksessa että enhän minä nyt päivystykseen voi mennä kun on pitkäaikainen vaiva. vain pääkainalossa ja yhtäkkisesti sairaana saa mennä ensiapuun ilmeisesti. arvauskeskus... viikonlopun päivystää naapurikaupungin sairaala mutten tiedä miten nyt siellä voisin lähteä käymään kun on lapsetkin ja kyyti puuttuu. olisinko sitten ihan tyhmä jos sinnittelen ensi viikkoon että saan lapsetonna mennä vaikka yöksi sinne sitte jos tarve vaatii?