Hirveä yö takana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Järkyttynyt vieläkin.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Järkyttynyt vieläkin.

Vieras
Menin vaille 3nukkumaan. Kuuntelin sängyssä kun pupu rymistelee häkissä ja meinaa tulla yläovesta pois, kuten sillä on tapana. No sitten kuitenkii kuuluu hirmu kovia ääniä, eikä se tulekaan häkistä. Sit huomasin pimeessä huoneessa, että se on jäänyt kaulastaan kiinni yläoven väliin! Se vinkas. Otin sen heti pois siitä, niin se teki varoitusmerkkejä jaloillaan ja sitten meni nurkkaan kyhjöttämään. Silittelin sitä, sit hain sille leivän. Eka oli sillein, että ei nostanut kunnolla päätänsä, tai sitten ei vaan halunnut syödä sitä leipää. Päästin sen häkistä irti, katoin, että se käyttäytyy ihan normaalisti, sai otettua minun kädestä leivän ja vei sen piiloon. :) Seurasin sitä n. neljään asti ja menin nukkumaan. Aamulla kun vielä nukuin, heräsin välillä tarkistamaan, että se on voimissaan.

Ei onneks sattunut mitään pahempaa. Mietin, jos olisin jäänyt siskon luo yöks, kuten aluksi meinasin ja jos tuo olis silloinkin hypännyt tollein, niin äiti ja sisko olis varmaan sen aamulla päästäneet pois siitä. Onneksi siis en jäänyt.. Tästäpä opin, etten koskaan, ikinä, milloinkaan jätä pupuseni häkin yläovea auki. Ennen hän on ite hyppinyt sieltä pois, mutta öinen tapahtuma järkytti niin, että tulee ulkoilemaan, vaan kun sille avataan ovi.

Onneks huomasit eikä käyny pahemmin! Mä taas heräsin aikaisin aamulla kolinaan; kissanpennun pää oli jäänyt ruokapurkkiin jumiin, irrotin sen ja nousin ruokkimaan

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25224520:
Voiskos sen häkin oven laittaa auki ja silleen pyykkipojalla tai jollain muulla, ettei siitä tuu enää ansa?

Voi sen sillein seinää vasten pystyyn laittaa, mut en tiiä pysyykö, kun se tuolla rummuttaa tmv, mutta taian kuitenkii jättää aina sen alaoven auki, siitä ei tule ansaa kanille.

Ainahan ne ovet voi sitoa auki vaikka jollain pussinsulkijalla tai pyykkipojalla.

Meillä oli joskus hamsterinhäkissä semmonen ovi, minkä sai auki tavallaan nostamalla, siis että se liukui siinä ylös ja alas. Hamsteri oppi sen itse avaamaan, joten se oli aina kiinni pyykkipojalla. Kun sitä pidettiin auki, se oli myös auki pyykkipojalla, koska se olis saattanut muuttua kiljotiiniksi muuten.

Yhteistyössä