Hirveä nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.......

Vieras
Eli haluaisin niin kovasti raskaaksi uudestaan, sain keskenmenon ja haaveilisin, että yritettäisiin uudestaan, mies ei lämpene vaan sanoo, että haluaa odottaa. Ajattelin sitte, jos alan "syömään" e-pillereitä. Tiedän, se on väärin miestäni kohtaan, mutta tiedän myös sen, että mieheni rakastaisi vauvaa. Joten nyt pohdin mitä teen, alanko leikisti syömään e-pillereitä vai odotanko kiltisti sen aikaa mitä mies haluaa, voi kestää parikin vuotta.

sama tilanne, mies junnasi monta vuotta vastaan vauva asiaa ja mietin jo, että pitäisikö jotenkin "höynäyttää" ukkoa ;D ainahan niitä nyt sen verran voi vahinkoja sattua.

Mies oli jo jyrkästi päättänyt ettei enää lapsia, meillä on neljä, joista vanhin 10-vuotias. Mutta mulla vaan ei vauvakuume hellittänyt ja koska ikääkin alkoi kertyä (35v.) ajattelin, että nyt se on pakko tehdä jos meinaa. Pistin kaikki peliin ja aloin puhua miestä ympäri, pari viikkoa asiasta käytiin intensiivisiä keskusteluja ja lopulta ukko-kulta myöntyi :o, nyt odotellaan toukovauvaa ja mies on aivan täpinöissään vauvasta! Myös isommat lapset odottavat aivan malttamattomana uuden perheenjäsenen tuloa.

Mut sun kysymykseen, et pitäiskö alkaa "syödä" pillereitä, niin koita ainakin ensin puhumalla, mulla itellä ainakin tuntui et ois ollu kuitenki väärin höynäyttää, vaikka sitä mietinkin välillä epätoivoissani. Onnea yritykseen!!

Mustakii tuntuu, että se on väärin, jos vaikka nyt oon kk hiljaa ja vähä ennen vuos päivää alan taas keskustelee asiasta. Koska viel se ei ainaka tuota ku riitaa, oon vaik mitä keinoi yrittäny.

"liina" millaisia keskusteluja te kävitte, oon yrittänyt keskustella ja koittanu vihjata kaikil keinoil, mut ei tunnu mikään auttava, ois kiva saada jotai vinkkejä, miten te keskustelitte asiasta?

miehelle, ettei hän välttämättä sitä miehenä ymmärrä miltä raskaus, synnytys ja pienen tuhisevan nyytin hoitaminen ja imettäminen naisesta tuntuu. Kerroin kuinka valtavan ihana kokemus se on minulle naisena ollut ja että NIIN haluaisin kokea sen vielä kerran elämässäni, ennen kuin on liian myöhäistä. Tuo oli yksi asia jolla perustelin.

Lisäksi viljelin aika rankkaa huumoria aiheesta tyyliin; saa kait sitä spermaa muualtakin, voi kuulostaa karulta, mutta miehelläni on tosi hyvä huumorintaju ja ymmärsi minun vitsailevan, en toki oikeasti pettäisi miestäni, mutta ehkä letkautukseni sai hänet ymmärtämään, että olen tosissani vauva asian suhteen. Tuota ei ehkä kannata ihan joka jannulle letkauttaa.. voip tulla perhevartti!! Tosiaan aikani kun pehmitin miestä, hän totesi, että pakko kai se on uskoa, että olet ihan tosissasi ja sitten suostui. Jos aiheesta puhuminen menee riitelyksi kannattaa varmaan olla vähän aikaa puhumatta koko aiheesta, ei se ainakaan riitelemällä mene läpi.

Voimahali sulle, koita jaksaa tiedän kokemuksesta, että tilanne on tosi raastava. Tuossa sun tilanteessa vois perustella silläkin kun kerran km. takana, ettei todellisuudessa tiedä kuinka kauan siinä menee, että se vauva on oikeasti sylissä, vaikka yrittämisen aloittaisi heti. En halua lisätä sun ahdistusta, mut tosi asiahan se on ettei lapsen saaminen ole mikään itsestään selvyys.

Joo tiedän, se täs mua ahistaakin, kun on jo saanut keskemenon, niin koskaa ei tiedä, mitä seuraavaksi käy ja viel ku mies ei sitä ymmärrä, mulla ois nyt ollu hyvä aikaa jäädä äityislomalle, kun nyt oon ollu töissä ja ajattelin jatkaa opiskeluja, mutta oisi välissä halunu olla vuode lapse kanssa kotona ja sit opiskelee. Kun taas, sit ku on opiskellu ja vakiotyössä, sellaisessa siis missä haluaa pysyä, on vähä vaikeampi olla vuos lapse kanssa kotona.

Yhteistyössä