hirveä makeanhimo päiväunien jälkeen

Snapsikäsi Edward

Aktiivinen jäsen
07.06.2005
2 101
0
36
Siis mulla :ashamed:
Ja ihan aina, kun herään päikkäreiltä, ensimmäinen tunne on se makeanhimo, tai sitten se, että jotain haluttaa syödä. Syömistä kuitenkin.
Menee kuiten ohi, kunhan aikansa odottelee.

Nytkin heräsin tuossa sohvalta, ja ai kamala mimmonen makeanhimo. Kaapeissa ei ole mitään hyvää, ja harkitsin jopa lähteväni kauppaan hakemaan, mutten sitten kuitenkaan mennyt.

Esiintyykö muilla samansuuntasta himotusta?

Jep! Johtunee vaan alhaisesta verensokerista(niin ku et teíetäis;)). Ja itsestä tuntuu aina siltä, etten herää, ellen ota appelsiinimehuhörppyä tai muuta vastaavaa. Usein otanki herättyä palan suklaata, ett lähtee kone käyntiin;)

Ei nyt erityisemmin päiväunien jälkeen, mutta iltaisin kyllä. Eilen heitin kattilaan voita, sokeria, siirappia, kaakaojauhetta ja lopuksi lorauksen maitoa. En jaksanut lähteä kaupungille karkkiostoksille, niin tein itse :D

Mulla aina päiväunien jälkeen ja myös yöllä, jos herään kesken unien niin todella kova makeanhimo. :D johtuu alhaisesta verensokerista, kannattaisikin juoda mielummin hörppy mehua, mutta itse sorrun kekseihi, karkkeihin ynm, jos niitä vaan sattuu olemaan :/

Ongelmanahan ei ole makeanhimo, vaan kaappien tyhjyys. On syytä pitää huolta siitä, että kaapissa on aina suklaata, irtokarkkeja ja muuta ja pakastimessa jätskiä.

Yhteistyössä