Hirveä ikävä ex appivanhempia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurjuuden kuningatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kurjuuden kuningatar

Vieras
Kerran nähnyt heidät eron jälkeen ja sanoivat kyllä et aina saan tulla käymään ja silleen mutta en mä pysty,liian vaikeeta.Lähtiessä tulis vaan entistä pahempi olo.Meillä ei exän kanssa ollut lapsia et ei nekään pidä meitä yhessä.Olen kyllä exän sisarukseen yhteyksissä aina sillon tällön mutta siihen on ihan syy muuten ei varmaan tulis yhteyksissä oltua.
Mutta tää appivanhepiea kohtaa oleva ikävä,se ei tunnu laantuvan vaikka erosta on pian vuosi.

mulla on ikävä anoppia joka oli loisto tyyppi, niin maanläheinen ja ihana. erosta on jo kohta 6 vuotta. laitoin vielä joulupostikortin mutta ei enään tänä jouluna tullut mitään takaisin. ehkä on aika luovuttaa, tuskimpa edes nähään hän asuu niin kaukana

Minulla oli sama tilanne. Olisimme exäni kanssa varmaan eronneetkin aiemmin jos hänen vanhempansa, varsinkin äiti ei olisi ollut minulle niin tärkeä. Asui siis vielä silloin (20 kun erosimme) vanhempiesa luona joten olin paljon tekemisissä heidän kanssaan. Eromme jälkeen noin puoli vuotta pidimme anopin kanssa tiiviisti yhteyttä mutta sitten se yhteydenpito vain hiipui..