Hirveä himo makeaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Nyt se sit on iskenyt; kauhea makeanhimo. Tänäänkin oli pakko tehdä suklaakiisseliä, nyt sitä tässä syön. Vähän aikaa sitten ei tehnyt mieli edes suklaata, nyt voisin vetästä vaikka levyllisen. :ashamed:

Mä selvisin kesäkuun ilman makeaa mutta nyt heinäkuun alussa repsahdin. Huomenna teen vieraille kakun ja sen jälkeen en taas popsi herkkuja. 1 pulla /viikko on mulle vain sallittu

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
mä syön täällä just suklaajäätelöä. väsyttää niin pirusti, ja sillo aina hirvee makeanhimo..

Mä olen itseäni piristänyt vuosia suklaalla. Nyt se on loppu.
Kun en syönyt makeaa niin mun yöunet väheni 2 h ja mä heräsin virkeänä. Nyt kun sorruin herkuttelemaan niin mä olen väsynyt ja tuntuu että en herää aamulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Nyt se sit on iskenyt; kauhea makeanhimo. Tänäänkin oli pakko tehdä suklaakiisseliä, nyt sitä tässä syön. Vähän aikaa sitten ei tehnyt mieli edes suklaata, nyt voisin vetästä vaikka levyllisen. :ashamed:

Oisko sulla vipata hyvä ohje siihen suklaakiisseliin?

:whistle:

6 dl maitoa
½ dl sokeria
3/4 dl maizenaa
2 rkl kaakaojauhetta

Aineet laitetaan kattilaan ja kuumennettaan kunnes seos pulpahtaa, vähennetään lämpöä ja keitellään vielä pari minuuttia. Lopuksi sekaan vähän vanlijasokeria.

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
mä syön täällä just suklaajäätelöä. väsyttää niin pirusti, ja sillo aina hirvee makeanhimo..

Mä olen itseäni piristänyt vuosia suklaalla. Nyt se on loppu.
Kun en syönyt makeaa niin mun yöunet väheni 2 h ja mä heräsin virkeänä. Nyt kun sorruin herkuttelemaan niin mä olen väsynyt ja tuntuu että en herää aamulla.

no ku sais nukkuu ees sen kaks tuntia :/ pakko pitää leuat jauhamassa että pysyy hereillä :laugh:

Yhteistyössä