Hinta-apuja... Paljon tästä voisi pyytää?

Liikaa en haluaisi pyytää enkä liian vähän. Mikä olisi siis passeli hintapyynti tälle... Eli reimatecin takki, koko 150cm, mutta reilu. Itse olen 162cm, muuten sopiva mutta hihat on pari senttiä liian lyhyet... vastaa mielestäni paremmin kokoa 158cm. Takki on aivan uudenveroinen. Kiristysnauhat takin alareunassa ja hupussa. Sisävuori ja taskussa avaimille kiinnitysklipsi.







Kannattaakohan laittaa esim.tänne suoraan myyntiin vai huutikseen?



 
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
mitä kokoa, missä kunnossa? jne. pelkän kuvan perusteelle vaikea arvioida..
Kuvan yläpuolella teksti... "Eli reimatecin takki, koko 150cm, mutta reilu. Itse olen 162cm, muuten sopiva mutta hihat on pari senttiä liian lyhyet... vastaa mielestäni paremmin kokoa 158cm. Takki on aivan uudenveroinen. Kiristysnauhat takin alareunassa ja hupussa. Sisävuori ja taskussa avaimille kiinnitysklipsi. "
 
Itse otan huomioon hinnoittelussa, että myös Reimasta kuin mistä tahansa muusta ulkoiluvaatteesta on tarjousta ja alennusta ympäri vuoden. Uuden takin voi helposti saada 50 egellä.

Huutiksessa voi hyvällä onnella saada takista järkyttävän korkeita summia. Joten aina pitää päättää haluaako mielummin rahat nopeasti -> järkevä hinta vai odotatko sitä tiettyä ostajaa, joka haluaa juuri tämän näköisen takin.

Itse voisin pistää hinnaksi 30-40e ehkä.
 

Yhteistyössä