Hinta-apua pian, Emmaljungat kyseessä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuja pian!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuja pian!

Vieras
Ostattelen Emmaljungan edgejä sport rungolla.
Hoitolaukku mukaan ja tietysti perustarvikkeet mitä pakettiin kuuluu.
Ostettu jouluna -06. Hyväkuntoiset, sisällä pidetty, vähän käytetty.

Mikä olis sopiva hinta????

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Noinko halvat pitäis olla, ihan tosissaan???
Ku pyytää 450e....

miks ihmeessä käytetystä pitäs maksaa lähelle sama kun uudesta? en ymmärrä! vuoden käyttökin pudottaa rattaan arvon huolella,saatika 3 vuoden käyttö.
jos rattaat on uutena maksanu 700? niin vuoden vanhoista voi maksaa vielä sen 400-450? ja joka vuodesta pois 150?

ihmiset ostaa ennemmin uutta jos hibtaero uuden ja vanhan välillä on vaan muutama hassu satku.

450? 3 vuotta vanhoista on paljon. en ikinä maksais. mutta tyhmähän ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. kokeile.

Hinta riippuu siitä paljonko ostaja tarvitsee niitä ja mitkä on hinnat uusilla sekä vastaavilla vaunuilla. Itse maksoin uusina city crosseista (emmaljungan) 800euroa sis. kovan kopan ja hoitolaukun. Käytettyinä olisin maksanu kyllä tuon 450e. Eli siis jos olisi ollut käytettyinä kaupan just ne mitkä halusin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noinko halvat pitäis olla, ihan tosissaan???
Ku pyytää 450e....

miks ihmeessä käytetystä pitäs maksaa lähelle sama kun uudesta? en ymmärrä! vuoden käyttökin pudottaa rattaan arvon huolella,saatika 3 vuoden käyttö.
jos rattaat on uutena maksanu 700? niin vuoden vanhoista voi maksaa vielä sen 400-450? ja joka vuodesta pois 150?

ihmiset ostaa ennemmin uutta jos hibtaero uuden ja vanhan välillä on vaan muutama hassu satku.

450? 3 vuotta vanhoista on paljon. en ikinä maksais. mutta tyhmähän ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. kokeile.

Uudet oli 800e kun kysyin tänään.
400e vois ehkä myydä mutta kulut 20e päälle...
Taidan unohtaa, tuskin laskee tuosta hintaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
250? voisin maksaa jos olis hyvässä kunnossa ja tarvetta noille

Ajattelin ensin että nuo vaunut on aika uudet mutta kun kysyin ostopäivää niin oli tosiaan -06... Ei siis enää takuuta tms. On kyllä kuin uudet, tosi vähän käytetty ja hyvin pidetty.
Mutta onhan se totta että kannattaako 3 vuotta vanhasta maksaa yli 400e...
Jos niihin tule jotain ei ole mihin palauttaa tms.

Niin ja uudet sport rungolla 850e + hoitolaukku 60e.

3 vuottavanhoja on turha verrata niihin uusin enää.
vuoden käytettyjä vielä voi verrata,eli hinnasta n. puolet pois.
ei kannata maksaa,etsi jotkut muut. rahastavia myyjiä löytyy,mutta myös joskus törmää helmiin.
kannattaa etsiä muilta palstoilta kun huutonetistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin ja uudet sport rungolla 850e + hoitolaukku 60e.

3 vuottavanhoja on turha verrata niihin uusin enää.
vuoden käytettyjä vielä voi verrata,eli hinnasta n. puolet pois.
ei kannata maksaa,etsi jotkut muut. rahastavia myyjiä löytyy,mutta myös joskus törmää helmiin.
kannattaa etsiä muilta palstoilta kun huutonetistä.

Kyllähän huutis on aika rahastuspaikka...
Siellä vaan maksetaan käytetystä enemmän kuin muutaman kuukauden vanhoista. Ja trokareita riittää ja se ottaa päähän... Mutta tyhmä ei ole se joka pyytää vaan joka maksaa...

Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
Mä olisin kyllä valmis maksamaan tietyn kuosisista käytetyistä tuon 450, ehkä jopa 500 euroa...JOS VAIN SAIS VIELÄ CAMO KUOSILLA :D :D :D , mutta kun ei uutena saa ja käytettynä ei kukaan myy :'(

Juu, ei vielä pysty luopuu camoista! :D

Mä olisin kyllä valmis maksamaan tietyn kuosisista käytetyistä tuon 450, ehkä jopa 500 euroa...JOS VAIN SAIS VIELÄ CAMO KUOSILLA :D :D :D , mutta kun ei uutena saa ja käytettynä ei kukaan myy :'(

Ja minä juuri möin camot ceroxsit...

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:

En mäkään luovu ikinä jos jostain saan vaan.

Edgejä ei siis saa tällä kuosilla mistään ,mutta niitä ceroxeja kyllä löytyy mutta mä haluan nimenomaan erillisellä ratas ja vaunu osalla.

Joo en maksais noin paljoa.Itse myyn aika paljon just emmaljungaa huutiksessa kun milei muuttuu vähän väliä =)
Itse möin täysin uudet edget -09 jalkapeitteellä ja sain niistä 650? ja alunperin maksoin niistä n.850?

Ja huvittavaa katsoa niitä myynti-ilmoituksia missä kauheella hinnoilla myydään monen vuoden takaisia emmaljungia jotka ovat olleet käytössä 2 lapsella ja imoituksessa lukee kuntoluokituksena uudenveroinen!!!Just :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
250? voisin maksaa jos olis hyvässä kunnossa ja tarvetta noille

Ajattelin ensin että nuo vaunut on aika uudet mutta kun kysyin ostopäivää niin oli tosiaan -06... Ei siis enää takuuta tms. On kyllä kuin uudet, tosi vähän käytetty ja hyvin pidetty.
Mutta onhan se totta että kannattaako 3 vuotta vanhasta maksaa yli 400e...
Jos niihin tule jotain ei ole mihin palauttaa tms.

Mulla on ihan sellainen tunne että uudemmistakin Emmaljungista maksetaan toi 400-450? joten en maksaisi 3 vuotta vanhoista tuota hintaa.

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:

En mäkään luovu ikinä jos jostain saan vaan.

Edgejä ei siis saa tällä kuosilla mistään ,mutta niitä ceroxeja kyllä löytyy mutta mä haluan nimenomaan erillisellä ratas ja vaunu osalla.

Mikä camo sua erityisesti miellyttää? Mä itse ostin noi meidän vaunut sillee, että ne oli viimeset kappaleet koko putiikissa! :D

Yhteistyössä