Hinnotteluapua kirpparille

Pitäs ruveta kuvailee lasten pieneks jääneitä vaatteita kirpparille ja nyt tarttis hinnotteluapua. Mitä vois pyytää Bamse-velour-puvuista/collegepuvuista (siis housut ja paita), neuletakeista ja bodeista? Entä kapaloliinasta? En ihan ilmatteeks viittis laittaa mut ois kiva kuitenkin eroon päästä. Kannattaako laittaa ennemmin huutikseen vai ihan vaan myyntiosastolle?
Ostatko itse huutiksessa myyjältä jolla ei ole vielä palautteita?
 
AAM
50 centillä/item ostin kirppikseltä kamaa viikendinä, parit leggarit ja pienen mekon :heart: ja yhden bodyn enempää en ois maksanut ja myyjäkin halusi vain tavarasta eroon siksi mielelläni ostinkin. oli jotai pientä haalistumaa mutta ei paha..

collariasusta oisin varmaan 3 tops, bodyt 50-1eur korkeintaan ja housut sama.. !
neulatakki 2 eur tops.. kapaloliina hmm en tiedä..
huutiksessa voi olla että paremmin saat hintaa mutta kirppikselle vie kun haluan eroon.
 
mä hinnoittelen vaatteet itse sen mukaa mitä niistä itse olisin valmis maksamaa :) vien itsekki kirpparille vaatteita parin viikon päästä ja suurin osa vauvan vaatteista alle euron... tosin ihan noista merkki vaatteista koitan pyytää aina vähän enemmän ja tietty kunnon mukaa hinnoittelen...
 

Yhteistyössä