Hinnoitteluapua? Paljonko maksaisit näistä brownieista koulun myyjäisissä?

  • Viestiketjun aloittaja "Oooooo"
  • Ensimmäinen viesti
"Oooooo"
Laatikossa neljä brownie-palasta, koko 8cmx8cm. Tehty voilla ja Fazer premium 70% leivontasuklaalla.

Oisko 4e? 5e? 3e? Itse pitää hinnoitella valmiiksi ja en yhtään tiedä mitä noille laittaisi hintaa. Tosi hyviä ne ovat! :p
 
Paljon sulla on mennyt rahaa niiden tekoon?
Tuleeko rahat sulle vai jonkun luokan retkikassaan?

Jos sulle pistät hinnaksi sen summan kuin paljon haluat työstäsi "voittoa" jo luokan retkikassaan niin luulisi että 4- 5€ olisi sopiva summa millä se saisi myytyä
 
kun kerta
menee myyjäisiin ja jonkun muun taskuun rahat niin ei niistä 2,50e enrmpää voi pyytää.Itse en maksaisi ainkaan. Joku isompi kuivakakku voisi olla sen 4e tai sit pullapitko,mut ei noin mitättömsitä kaakaopaloista niin paljoa kantsi pyytää, jotta saat myytyä
Aineksilla ei ole mitään väliä milläl ne on tehty
 
"Aapee"
Rahat menevät luokan retkikassaan. Äh, paljonkohan noihin nyt olisi mennyt... Kalleinta tuo suklaa. Ja voi. Sokeria, vehnäjauhoja ja kaakaojauhetta lisäksi. Vien myyntiin kolme tuollaista neljän palan satsia. Mies kävi ostamassa ainekset, niin en tiedä (tai muista, olen aiemminkin osatnut samaa suklaata). Varmaan tuolle puolelle pellille tulee hintaa jotain arviolta 6 euroa..? Ehkä :D

Mutta pääasia nyt olisi, että saisivat myytyä ne. Eikä ihan pilkkahintaan menisi.
 
"Aapee"
menee myyjäisiin ja jonkun muun taskuun rahat niin ei niistä 2,50e enrmpää voi pyytää.Itse en maksaisi ainkaan. Joku isompi kuivakakku voisi olla sen 4e tai sit pullapitko,mut ei noin mitättömsitä kaakaopaloista niin paljoa kantsi pyytää, jotta saat myytyä
Aineksilla ei ole mitään väliä milläl ne on tehty
No nuo ovat ihan eri kaliiperia kuin jotkut mokkapalat. Jos maistat, niin huomaat eron :D Käytetty kunnon tummaa suklaata. Mut laitan sen 4 euroa noille ja jos ei mene, niin myykööt alella.
 

Yhteistyössä