Hinnoittelu apua kirppikselle!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirppisläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirppisläinen

Vieras
Ajattelli laittaa kirppikselle pikku legoja. ovat ihan sekalaisia. Laitan niitä 2 litran pakastepussiin niin paljon kun mahtuu mutta mitä laittaisin hinnaksi? Mulla on noita legoja pahvilaatikollinen :D

Alkuperäinen kirjoittaja tätä;23467498:
Mä en jotenkin osaa yhtään hahmottaa paljon 2l legoja vois olla.. Ehkä 5€? Toisaalta mä oon niin pihi että ehkä vähän vähemmän. :)

Kiitos vastauksestasi :) Tää on tosi hankalaa :( Ois vaikka mitä myytävää ja pitäs yrittää hintoja keksiä mut ei tada miusta olla tähän :D

Mä olen ostanut aika paljonkin legoja kirpparilta ja itse henk.koht. olisin kyllä valmis maksamaan helposti tuon 5e/pussi, riippuen tietty et onko ihan peruspaloja vai onko jotain erikoisempaa mukana. Yks miten saattas saada hyvin myytyä ois kun laittas esim renkaita erikseen, ovia ja ikkunoita erikseen jne kun monesti joku saattaa ettiä jotain tiettyä niin tollee löytäis helposti haluamansa. Tai sit silleet et jos on jotain ukkeleita ym paljon niin koittaa ripotella "erikoisosia" tasasesti joka pussiin.

[QUOTE="vieras";23467559]Mä olen ostanut aika paljonkin legoja kirpparilta ja itse henk.koht. olisin kyllä valmis maksamaan helposti tuon 5e/pussi, riippuen tietty et onko ihan peruspaloja vai onko jotain erikoisempaa mukana. Yks miten saattas saada hyvin myytyä ois kun laittas esim renkaita erikseen, ovia ja ikkunoita erikseen jne kun monesti joku saattaa ettiä jotain tiettyä niin tollee löytäis helposti haluamansa. Tai sit silleet et jos on jotain ukkeleita ym paljon niin koittaa ripotella "erikoisosia" tasasesti joka pussiin.[/QUOTE]

Kiitos neuvostasi! En ole aiemmin legoja myynyt ja siksi tätä kysyin :) Mietin tuota pakastepussia et onko niissä hyvä myydä noita?

Pakastepussi on siitä hyvä että on läpinäkyvä niin ostaja näkee heti mitä pussi sisältää.
Itse olen kyllä sellanen että ostan mielelläni isomman satsin kerralla kun pienellä pussilla ei oikein pääse alkuunkaan ja olenkin ostanut pari kertaa joku 30-50euron satsin kerralla mutta on tosin ollut myyjä paikanpäällä niin on päässyt neuvottelemaan hinnasta (ei ole siis ollut itsepalvelukirpparilla). Jos tuntuu ettei pussit käy kaupaksi niin kannattaa harkita laittamista johonkin isoon laatikkoon ja siihen joku pakettihinta tai sitten suoraan huutonettiin.
Kirppis kun on siitä hassu paikka että ostajia on joka lähtöön... itse olen valmis maksamaan varmaan joidenkin mielestä hurjia summia (kunhan ei kaupan hintoihin mene) jos tuote on sellainen minkä haluan, mutta moni ei ole valmis maksamaan oikein mitään kun ajattelee että kirpparilla pitäis saada puoli-ilmatteeks sen takia että ollaan kirpparilla.

Yhteistyössä