Hilman siskolle nimi!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22703233]Alli, Taimi, Lahja, Lyyli, Laimi, Kaino[/QUOTE]

Alli on kiva :) Muista en oikein pidä.

Vapusta en myöskään tykkää, ja Selma on liian lähellä Hilmaa.
 
NOo o... Ikuisesti käytössä olleita on mm. Maija, Liisa, Laura tai miksei Martta, Mirja tai Milja (vai oliko M-ettei saa olla nimen etukirjain?)

Maija on mielestäni tosi suloinen, sitäkin olen ihan vakavissani joskus miettinyt :) Liisaa mies ehdotti, mutta siitä tulee monta negatiivista mielikuvaa mieleen. Lauraa on liian paljon omassa ikäluokassani joten en siitä pidä, Martta ei käynyt sukunimen kanssa, Mirjasta enkä Miljasta pidä. Nimi saa alkaa M kirjaimella kyllä :) Mutta ei H, R tai E.
 

Yhteistyössä