A
"aapee"
Vieras
[QUOTE="vieras";22703233]Alli, Taimi, Lahja, Lyyli, Laimi, Kaino[/QUOTE]
Alli on kiva
Muista en oikein pidä.
Vapusta en myöskään tykkää, ja Selma on liian lähellä Hilmaa.
Alli on kiva
Vapusta en myöskään tykkää, ja Selma on liian lähellä Hilmaa.