Hilloja raskausaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No miksi ihmeessä et uskaltaisi syödä? Mä oon syönyt mansikoita, metsämansikoita, mustikoita, vattuja metsästä, kanttarelleja (toki paistettuna) eikä ole kertaakaan tullut mieleen että ne jotenkin myrkyttäisi mut.

tässä männä viikolla ja söin ja hyviä olivat, pessyt kotimaisia marjoja ? äh maut niistä lähtee jos huuhtoo jos siellä pari kiveä on mukana niin poimin sormin pois ja loput joita en huomaa menköön sinne minne marjatkin :p :D

Syö ihmeessä, niissähän on runsaasti ainakin c-vitamiinia. En mä varmaankaan metsämarjoja huuhtelis... Mansikat kyllä huuhtelen. Mustikat, puolukat jne. laitetaan sellasenaan pakkaseen ja hyvillä mielin olen raskaana marjoja pakastimesta sulatellut ja syönyt. Niin ja olen itsekkin jostain syystä niin hyvin säikähtänyt kaiken maailman "raskaana ei saa syödä"-listoja, että olen todella tarkka siitä mitä suuhuni laitan. Mukavia herkutteluhetkiä!!!

Ps. On se sitten kumma, että pitää heti heittää loukkaavia "voi hyvä luoja..." viestejä. Jos kysymys ärsyttää, vaihda sivua... Tämä siis kommenttina noille mollaajille.

Vihdoin ja viimein asiallisia kommentteja, kiitos niistä :) Kyllä minäkin olen mansikoita huuhdellut, ja myöskin "tarkka" siitä mitä syön. Varsinkin, kun tää on eka raskaus :)

Yhteistyössä