Hillittömän hauskaa

Kävin viemässä roskat ulos. Tulin sisälle, multa lensi kenkä jalasta. Osu kissaan. Joka säikähti ja lähti juoksemaan, törmäsi kumppariin, joka kaatu toisen kissan päälle, joka nukku siinä vieressä. Toinen kissa lähti juoksemaan, törmäs tuolinjalkaan, tuoli kaatu, pikku kissanpennut säikähti ja ne juoksi molemmat sinne kaatuneen kumpparin sisälle :LOL: :LOL:

Enkä mie saa pois niitä sieltä :LOL:

Jos työnnän käden sinne nii tullee kynsiä ja hampaita vaan :LOL: Enkä mie viitti ylösalasin alkaa sitä puisteleen :LOL:

Ei helvetti mie kuolen nauruun.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Ukko käski ottaa kuvan siitä kissakumpparista :LOL:
Ei mulla ole kännykamera käytössä, ko en saa sitä päälle :snotty: Mut ne on siellä kärjessä piilossa, ei niitä sieltä näy. Tuo kolli tunkee itteänsä sinne että yltäis ottaan kaikki raksut mitä työnsin sinne :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Ei mulla ole kännykamera käytössä, ko en saa sitä päälle :snotty: Mut ne on siellä kärjessä piilossa, ei niitä sieltä näy. Tuo kolli tunkee itteänsä sinne että yltäis ottaan kaikki raksut mitä työnsin sinne :D
Uus arvotus; kuinka monta kissaa mahtuu vapaaehtosesti kumisaappaaseen?

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Uus arvotus; kuinka monta kissaa mahtuu vapaaehtosesti kumisaappaaseen?
Horokatti on kans jo kyttäämässä vieressä tilanteen kulkua, ähinää ja suhinaa, hillitöntä minikissojen vinkumista ja horon murinaa... :D Ja kolli narskuttaa raksuja pää kumpparissa, on sillä etutassutki jo siellä

Yhteistyössä