Hiljattain muuttaneet :)...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tanja

Vieras
...oletko sellainen, joka heti innoissaan purkaa muuttolaatikot ja laittaa suht nopeasti tavarat paikoilleen :)...

...vai odotatko aikasi uuteen kotiin tutustuen ja tuumailet, mikä tavara tulis mihinkin :whistle:...

Me ollaan muutettu muksujen kera ja mulla on tuo tavaroiden laitto vaiheessa :whistle:...että laatikoita löytyy vielä...ja muutostakin on ehtinyt se "tovi" vierähtää :ashamed:...:D...

Keittiötavarat ja vaatteet löysivät heti paikkansa. Mutta meillä yhä tarpeetonta tavaraa lojuu laatikoissa joille ei paikkaa tunnu löytyvän... ja muutosta on tosiaan enemmän kuin tovi...

Minä myös laitan samoin tein pakoilleen ja lapsen kanssa vielä nopeamin, kun oli niin paljon juttuja mitä tarvitsi välttämättä jo ekana iltana, vaikka kuin yritti niitä pakata omaan laatikkoon. Muutenkin tympi suuresti kun kaikki piti etsiä laatikoista. Olin suunnitellut jo etukäteen huonekalujen paikkoja ja parilla mallauksella ne laitettiin paikoilleen ja sen jälkeen laatikko kerrallaan tyhjennettiin.

Sulla varmaan sormet syyhyää sitten :)! Ootko jo aloittanut hissuksiin tavaroiden laittamista laatikoihin vai jätätkö tuonnemmaksi? Me aloitettiin tavaroiden laittaminen kasaan hyvissä ajoin mutta kuitenkin tuli sitten se kamala kiirus :headwall:...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sulla varmaan sormet syyhyää sitten :)! Ootko jo aloittanut hissuksiin tavaroiden laittamista laatikoihin vai jätätkö tuonnemmaksi? Me aloitettiin tavaroiden laittaminen kasaan hyvissä ajoin mutta kuitenkin tuli sitten se kamala kiirus :headwall:...

Tarkoitatko mua?

Niin, olin sitten unohtanut sujuvasti osoittaa äskeisen kyselyni Huopatossulle :ashamed:...no, sitä sattuu :)

Mä luulen, että noi laatikot, jotka seilaa erinnäisen epämääräisen sisällön kera, seilaa vielä jatkossakin...eli taitaa vieläkin olla liikaa "roinaa", vaikka kyllä sitä muuttaessa seulottiinkin pois monta jätesäkillistä :). Ihme hamsteri sitä on vuosien saatossa ollutkin...:)

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Mun on pakko pakata ajoissa kun muuttopäivä on sama kun mun laskettuaika :D

No, jaiks!!:D Sullapa on sitten todellakin jännät ajat edessä, kaikin puolin! Me nyt sentäs ehdittiin roudata tavarat sisään ja hiukan laitellakin, ennen kuin kolmas syntyi...mutta se muuttaminen oli kyllä aikamoinen urakka kahden ipanan ja ison mahan kera...huh :D!

Meidan muutosta on reilu vuosi aikaa kanssa takaisin Suomeen. Meilla muuttofirma on hoitanut homman niin, etta laittaa kanssa kaikki tavarat takaisin. Itse kylla haluan aina laittaa keittion seka omat vaatteeni aina paikalleen, eli ne ovat jattaneet rauhaan. En jaksa sita, etta joutuu moneen kertaa laittaa tavarat paikoilleen. Ja koko ajan ei heidan perassaankaan voi olla.Ovat niin vikkelia. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Kesäkuussa muutettu, pari laatikkoa selvittämättä :ashamed: Ja meidän makkari täysin vaiheessa esim verhojen yms suhteen :/

Joo, jännä miten just noi verhot onkin meillä kans se juttu, josta takkuaa. Siis muutoin kyllä sopivat - verhojen mitat kävivät yksiin entisen asunnon ja nyt nykyisen kanssa - mutta silti kuitenkaan ne ei sovi...tajusko tästä nyt mitään..?? Ja meillä on vielä mietinnän alla että laitetaanko kuitenkin nyt esim. olkkarin seinät uuteen uskoon vai annetaanko olla entisellään ja odotellaan tovi, että saadaan nuorimmainenkin hiukan isommaksi ja siten passattais mahdollisia "taiteellisia" itsensäilmauksia pois...:D

Yhteistyössä