hiljaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heimo-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Heimo-73

Vieras
kyllä on palstalla hiljaista. julistammeko voiton nihilisteille ronteille jotka täällä nykyisellään pitävät valtaa nimimerkittöminä häirikköinä töhertäen kaiken mahdollisen n. 13 vuotiaan tasolle.

missä ovat kaikki romanttisen eroottisesti seksiin vinksahtaneet kanssasielut ? barrikaadeille, sanon minä lumipyryn keskeltä.

"Himot ne on hiirelläkin ja tunteet diakonissalla."
Olipa ihminen kuka tahansa, sosiaaliseen asemaan tai ammattiin katsomatta nämä tarpeet on tyydytettävä keinolla millä hyvänsä. Mikäs sen hienompaa kuin kunnon seksiä ja rakastelua hyvän partnerin kanssa. Olipa aviopuoliso, tai tyttöystävä.

Ihmettelen suuresti miksi tuosta seksistä tehty niin suuri asia? Lähestulkoon kaikki kuitenkin sitä harrastavat toiset kumppaninsa kanssa toiset yksin.. Ja entäpä tuo sukuelimien katselu netissä, eipäs suuriakaan eroja miesten vehkeissä toisiinsa , eikä naisten värkeissä .

Empä tiedä? Nykyään kaikki on seksikästä, olipa asia mikä hyvänsä.
Ennen seksi oli tabu, mutta nyt siitä keskustellaan joka paikassa. Erot sukupuolielimissä, onhan niissä konkin verra. On pieniä ja vähän isompia, toiset on ympärileikattu ja toiset ei. Karvattomia ja posliineja, niistä on näilläkin nettipalstoilla käyty keskustelua puolesta ja vastaan. Naisen sukupuolielimet ovat kyllä aika paljon erilaisia. Kyllä se käy niin luonnossa ja kuvissa ilmi.

Periaatteessa kuitenkin erot pieniä, nuo mainitsemasi yksityiskohdat toki totta miehen vehkeissä. Naisten värkkejä sattuneesta syystä en ole "luonnossa" kovinkaan vertaillut , mitä nyt ulkonäkö eroja karvoituksen suhteen.
Olisipa mielenkiintoista saada miehinen näkemys naisen värkkien eroista ja mitä se vaikuttaa seksiin tai haluttavuuteen..

Kokemuksesta nähtyäni luonnossa voin antaa joitakin esimerkkejä.
Posliinissa erot näkyy selvästi. Toisilla on siisti, kaunis halkio. Kiihottuessa avutuu näkymä, klitoris tulee esiin sekä turvonneet häppärit. Toisilla häppärit roikkuu hieman ulkona. Joillakin on vaan halkio jalkovälissä, miten sen nyt osuvasti kuvaisin. Karvoituksen alle kätkeytyy kaikki epäkohdat, niitä ei huomaa. Mielestäni nainen ja hänen häpynsä on kaunis, sopivan "kaareva" ja karvoitus siistitty. Pieni kiitorata häpykummun päällä. Tämä karvoitus on jokaisen henkilökohtainen asia.
Tässä nyt Maaritille joitakin eroja.

minusta tuo ulkonäkö ei ole ollenkaan se pääasia, kyllä ne kaikki on kiihottiva mutta ei sinällään. isot erot eri ihmisten välillä on niitä pieniä mutta merkittäviä, käyttäymisessä, silmissä, pukeutumisessa...jotkut vaan ovat aivan käsittämättömän pantavia, anteeksi nyt ilmaus mutta kuvaa itse asiaa valtavan hyvin.

sitten taas on toisia jotka yrittävät olla oikein himokkaan ja halukkaan oloisia mutta epäonnistuvat ja ampuvat ns yli. parasta on siis se luonnollisuus, ehkä vähän yli jos haluaa oikein herättää huomiota.

meillä on töissä muutama sellainen tapaus että aina ajatus karkaa kun vaan törmää käytävällä, enkä ainakaan minä osaa edes selittää "mikä" se varsinaisesti on joka saa kielen takeltelemaan puhelimessa ja kutinan liikkeelle jalkojen välissä...kukahan sen osaisi selittää ? =)

Aikaisemmasta kommentistani jäi mainitsematta haluttavuus. Ainahan nainen on haluttava ja hänen "pyhimpänsä." Kuitenkin kaikkein tärkein on siisteys ja puhtaus. Kuten mainitsin, tykkään siistitystä karvoituksesta. Se kiihottaa ja saa halut heräämään enemmän kuin täysin karvainen. Seksiin kuuluu helliminen ja hyväily kaikella tavalla. Suuseksi on mielyttävämpää kun ei tarvitse "pehkoa" aukoa ja karvoja syljeskellä.
Myös ennen seksiä näkymä kiihottaa eri tavalla. Mielipiteitä on monia, niitä pitää kunnioittaa. Joku tykkää että jotain on peitossa, ei tiedä mitä "kakku" sisältää.
Olipa miten oli, erotiikka ja seksi on hieno asia!

Alkuperäinen kirjoittaja Heimo-73:
kyllä on palstalla hiljaista. julistammeko voiton nihilisteille ronteille jotka täällä nykyisellään pitävät valtaa nimimerkittöminä häirikköinä töhertäen kaiken mahdollisen n. 13 vuotiaan tasolle.

missä ovat kaikki romanttisen eroottisesti seksiin vinksahtaneet kanssasielut ? barrikaadeille, sanon minä lumipyryn keskeltä.

"...jotka täällä nykyisellään pitävät valtaa nimimerkittöminä häirikköinä töhertäen kaiken mahdollisen n. 13 vuotiaan tasolle."
Siihen on selityksenä se, että tämä on lasten, syrjäytyneiden, joutilaiden ja näppynaamojen paikka.
Normaali työssäkäyvä ihminen ei tänne jouda typeryyksiä latelemaan

Voihan noitakin kirjoittelijoita olla, mutta on ihmisiä joilla on vuorotyö. On päivälläkin aikaa seikkailla vaikka näillä palstoilla. Osalla on aikaa myös työ-aikana kirjoitella tänne.
Se on kyllä totta nämä häiriköt haluaa pilata kunnon keskustelut.

Jotain tapahtui, kun palstan formaatti muuttui;eroottiset fiilikset ja värinät voi olla joskus pienestäkin kiinni.Eipä ole aikoihin ollut aidosti kiinnostavia ja kiihottavia kuvauksia...

Alkuperäinen kirjoittaja Zmale:
Jotain tapahtui, kun palstan formaatti muuttui;eroottiset fiilikset ja värinät voi olla joskus pienestäkin kiinni.Eipä ole aikoihin ollut aidosti kiinnostavia ja kiihottavia kuvauksia...

Totta, pienestäkin viisari värähtää!
Kerro joku mieleesi tuleva kiihottava kuvaus....

Tuli mieleen kertoa pyöräretkestä kesällä. Tämä on kaunis kiihottava tosi tapahtumaan perustuva juttu. Kirjoitan koska tänne kaivattan jotakin piristävää.

Läksimme hyvän nais tuttavan kanssa pyöräretkelle. Olimme ajellet usein kaksistaan pitkiä lenkkejä. Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta. Meillä oli päällä tiukat pyöräilyhousut. Minulla ei paitaa, kaverillani oli bikinien ylä-osa housujen lisäksi. Ajeltuamme aikamme, ajattelimme pitää tauon sopivan paikan tullen. Ajoimme vuoro vedolla, joten matka taittui nopeammin. Minua kiihotti kaverini perässä ajo. Pylly pyöri satulassa mukavasti ja minulla tuli seksi mieleen.

Huomasimme pienen lammen rauhallisella paikalla. Pysähdyimme lammen rantaan ja kävelimme rannalla. Huomasin kun kaveri katsoi minun etumustani. Olin jotenkin kiihottunut ja penikseni oli pienessä erektiossa. Tiukoissa huosuissa tämä näkyi hyvin. Hän sanoi , että mentäiskö uimaan? totesin ettei ole simmareita. Hän sanoi ,ei kai me tarvita olemme niin hyviä tuttuja. Niimpä riisuimme pyöräilyhousut pois. Minulla oli täysi erektio. Ystäväni katsoi ja tuli viereeni. Otti peniksen käteensä ja sanoi, että tälle pitää antaa helpotusta. Halasimme ja suutelimme, koetin hänen häpyään oli aivan märkä. Tyydytimme toisemme, hän tyydytti kädellään. Totesi että puretaan suurimmat paineet ja käydään pesulla. Tämän jälkeen kävimme uimassa ja peseydyimme hiet pois. Tämän jälkeen lepäsimme ruohikolla auringon lämmittäessä. Aloimme hyväillä toisiamme, penikseni oli valmiina uuteen koitokseen. Annoimme toisillemme suuseksiä ja tämän jälkeen rakastelimme kunnolla.
Kävimme vielä uimassa ja peseytymässä ja läksimme ajelemaan tyytyväisinä kotia kohti. Tämän jälkeen seksiseikkailut jatkuivat myös sisätiloissa.

Täällä olisi myös romanttiseen eroottiseen seksiin vinksahtanut mies. Tänne kaivattiin asiallisia kertomuksia seksistä? Missä kaikki kirjoittajat on?
Edellisen pyöräretki oli mukavaa luettavaa, lisää tuollaisia. Toivoisin myös naisen kirjoittamaa eroottista kokemusta.

Miten iäkkäämmät naiset hoidatte seksintarpeen,etenkin sinkkunaiset.Itse 60 v.sinkkuna himot hyrräävät sillointällöin.Ainut tapa on omin käsin onneen.Olisihan kyseinen homma mukavampaa tehdä naisen kanssa mutta mistäpä sellaista siihen hätään otat.Olisi kiva kuulla teidän mielipiteitä asiasta.

Hiljaista kuin huopatossu tehtaassa.
Toivoisi piristystä päivään. Kukahan kirjoittaisi kauniin eroottisen tarinan, niitähän tänne kaivattiin. Jospa joku nainen avaisi sanaisen arkkunsa.
Häiriköt älkööt vaivautuko.

Siinäpä syy miksei täällä enää jaksa pyöriä.
Häiriköitä piisaa, ja lisäksi yksi hullu aloittaa joka minuutti uuden keskustelun peniksen koosta. Hohhoijaa!

minä olin juuri tullu töistä ja mieheni tuli minua vastaan ovelle ja kertoi että tehdään se mutta sanoin ei koska lapset olivat kotona .Sitten mietin hetken ja annoin lapsille rahaa jotta he voisivat mennä hesburgeriin syömään .Heti kun lapset lähtivät tuijotimme mieheni kannssa toisiamme ja hetken päästä olimme jo riisumassa toisiamme rajusti.Kummakin kaaduttiin sängylle ja sitten aloin runkaamaan hänen penistään hän vouhkaili huusi että kovempaa mutta lopetin ennen kun hän sai siemen syöksyn , seuraavaksi sanoin että nuole mun pilluu mä ihan tärisin sit se nuoli niin ihanasti et mä työnsin sen päätä syvemmälle sit kummatkin maatiin hetken ja sit mä sanoin et työnnä sun penis syvälle sit se alko panee nii kovaa että mä huusin täysii et naapurit kuuli ja sit ku tuli melkei siemensyöksy kummatkin huusi että nyt ja sit me lauettiin.T Maarit 35.v

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä