Tuli mieleen kertoa pyöräretkestä kesällä. Tämä on kaunis kiihottava tosi tapahtumaan perustuva juttu. Kirjoitan koska tänne kaivattan jotakin piristävää.
Läksimme hyvän nais tuttavan kanssa pyöräretkelle. Olimme ajellet usein kaksistaan pitkiä lenkkejä. Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta. Meillä oli päällä tiukat pyöräilyhousut. Minulla ei paitaa, kaverillani oli bikinien ylä-osa housujen lisäksi. Ajeltuamme aikamme, ajattelimme pitää tauon sopivan paikan tullen. Ajoimme vuoro vedolla, joten matka taittui nopeammin. Minua kiihotti kaverini perässä ajo. Pylly pyöri satulassa mukavasti ja minulla tuli seksi mieleen.
Huomasimme pienen lammen rauhallisella paikalla. Pysähdyimme lammen rantaan ja kävelimme rannalla. Huomasin kun kaveri katsoi minun etumustani. Olin jotenkin kiihottunut ja penikseni oli pienessä erektiossa. Tiukoissa huosuissa tämä näkyi hyvin. Hän sanoi , että mentäiskö uimaan? totesin ettei ole simmareita. Hän sanoi ,ei kai me tarvita olemme niin hyviä tuttuja. Niimpä riisuimme pyöräilyhousut pois. Minulla oli täysi erektio. Ystäväni katsoi ja tuli viereeni. Otti peniksen käteensä ja sanoi, että tälle pitää antaa helpotusta. Halasimme ja suutelimme, koetin hänen häpyään oli aivan märkä. Tyydytimme toisemme, hän tyydytti kädellään. Totesi että puretaan suurimmat paineet ja käydään pesulla. Tämän jälkeen kävimme uimassa ja peseydyimme hiet pois. Tämän jälkeen lepäsimme ruohikolla auringon lämmittäessä. Aloimme hyväillä toisiamme, penikseni oli valmiina uuteen koitokseen. Annoimme toisillemme suuseksiä ja tämän jälkeen rakastelimme kunnolla.
Kävimme vielä uimassa ja peseytymässä ja läksimme ajelemaan tyytyväisinä kotia kohti. Tämän jälkeen seksiseikkailut jatkuivat myös sisätiloissa.