Hiljaista kuin huopatossutehtaalla

  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja m1es
nuissa lissun linkkaamissa on sentään jonkinlainen kumipohja, oikein vanhoissa malleissa ei ole muutako huopaa

liukkaus ei haittaa jos ymmärtää, että huopikkaita pidetään vain pakkasilla
Ennen vanhaa 90-luvulla mulla oli tollaset. Siihen aikaan oli onneks enempi lumiset talvet kuin jäiset. Mun huopikkaiden pohjat oli todella kovaa kumia ja todella liukkaat. Ne oli tosin vissiin kuluneet pohjista kun ei niissä ollu juur kuviota.😁 Suti niin vimmatusti kun pulkkamäjessä yritti olla ekana ylhäällä.😅 Niinä kertoina siis kun en ollut kielestäni kiinni lyhtytolpassa!🙄
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
Ennen vanhaa 90-luvulla mulla oli tollaset. Siihen aikaan oli onneks enempi lumiset talvet kuin jäiset. Mun huopikkaiden pohjat oli todella kovaa kumia ja todella liukkaat. Ne oli tosin vissiin kuluneet pohjista kun ei niissä ollu juur kuviota.😁 Suti niin vimmatusti kun pulkkamäjessä yritti olla ekana ylhäällä.😅 Niinä kertoina siis kun en ollut kielestäni kiinni lyhtytolpassa!🙄
meikä oli sen verran vauraan talon poika että mulla oli märkiä kelejä varten nokian kumpparit

ei niissäkään mikään huippupito ollu
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
meikä oli sen verran vauraan talon poika että mulla oli märkiä kelejä varten nokian kumpparit

ei niissäkään mikään huippupito ollu
Mulla on etelleen ne mun nokian kontio kumpparit käytössä. Oltiin nääs kaukaa viisaita ja ostettiin kerralla kokoa 38. Menihän siinä vuosia muutamien villasukkien kanssa, mutta kyllä ne lopulta oli sopivat.:D
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Tarvitset siis jotkin tämän tyyliset?

Nämä talvimekon kanssa sopisivat ketterälle "tsainallekin".
Noi alemmat on tosi söpöt, multa löytyy tuon tyyliset, mutta lyhyemmällä varrella.

Ens talveks vois hommata tuollaiset pitkävartiset, mutta, kaukoidästä en niitä tilaa.🧐

Oih, en malta ootella talvea!😍🥰
Voi kun tulis oikein runsasluminen talvi. Silleen, että satais kerralla paljon lunta eikä sulais pois.
 

Yhteistyössä