Hiljainen palsta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelee.......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelee.......

Vieras
Olen nyt täällä taas parin vuoden tauon jälkeen viikon verran pyörinyt ja ihmettelen että kuinka tämä palsta on mennyt näin hiljaiseksi???
Siis eihän täällä vaihdu vuorokaudessa nää jutut ollenkaan!!!
Ennen tämä oli tosi vilkas palsta. Mitä on siis tapahtunut?

Ota samanlainen asenne keskustelujen aloituksille/aiheille kuin ammattivalittajalla on :)

tai mieluummin erilainen.

Ne suurimmat katovuodet olivat jo siinä kohtaa, kun kaikki lähtivät Äityleihin.
sen jälkeen, niiden perässä, kaikki kivat ja tosikivat vähenivät hups vaan noin viikossa.

Elämme kuolleella palstalla siis :)
Joskin karvat ja trollit rehottavat kuin olisivat kanankakkaa juuri saaneet :D

• Haha
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29840377:

sen jälkeen, niiden perässä, kaikki kivat ja tosikivat vähenivät hups vaan noin viikossa.

* karvat ja munkit

Mä mietin noin minuutti sitten ihan samaa vähän eri näkökulmasta; pohdin, että ennen oli tää palsta, nyt porukka varmaan kertoo nää tärkeimmät "kävin vessassa", "Söin appelsiinin" ja "lapsella on ripuli"-jutut Facessa, ni palstaa ei enää tarvita.
Ja sit on The Ketju.
Mutta oon kans ollu pitkään pois palstalta ja nyt viime viikkoina käyny kurkkimassa ja huomanu saman asian kuin ap

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29840377:

Mikäs nämä äitylit on?

Luule, että osa on myö s"kasvanut" ulos palstalta. Ja toisaalta täällä on aika paljon ilkeilijöitä joiden takia itse en jaksa kauaa plärätä ketjuja... jos joka ketjussa joku aukoo päätään ja kirjoittaa asiattomuuksia...

Tämän palstan ulkonäkömuutokset ovat olleet huonoja entiseen verrattuna.
Sekä erittäin ilkeitä ihmisiä on kommentoimassa nykyisin asioita. Halutaankin tukahduttaa kaikki hyvätkin keskustelut ja ajetaan nimimerkkityypit pois palstalta kokonaan muualle.

Olen nyt täällä taas parin vuoden tauon jälkeen viikon verran pyörinyt ja ihmettelen että kuinka tämä palsta on mennyt näin hiljaiseksi???
Siis eihän täällä vaihdu vuorokaudessa nää jutut ollenkaan!!!
Ennen tämä oli tosi vilkas palsta. Mitä on siis tapahtunut?
Taas sama juttu

moderointi on mennyt todella ärsyttäväksi kun ihan tavallisia sanoja menee automoden haaviin 😤

Yhteistyössä